Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

chudacek.blog.idnes.cz

5. 1. 2011 8:20
pokračování tohoto článku

Napsal jsem pokračování tohoto článku: "Novoroční ponoření se do Severního moře II"

http://chudacek.blog.idnes.cz/c/171225/Novorocni-ponoreni-se-do-Severniho-more-II.html

0 0
možnosti

Lanai

4. 1. 2011 13:32
Skvělý článek i obrázky

obdivuju všechny otužilce už proto , že já tak pod 22C do vody nevlezu:-(

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

5. 1. 2011 8:16
Re: Skvělý článek i obrázky

Díky.

Napsal jsem pokračování tohoto článku:

Novoroční ponoření se do Severního moře II

http://chudacek.blog.idnes.cz/c/171225/Novorocni-ponoreni-se-do-Severniho-more-II.html

0 0
možnosti

machinist.

4. 1. 2011 10:03
Jaroslave, skvělý popis

jako bych tam byl, díky.:-)

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

4. 1. 2011 10:11
Re: Jaroslave, skvělý popis

Díky za pochvalu. Text, ale hlavně fotky, mohou říct hodně.

A dal sis po přečtení článku a prohlédnutí fotek teplou polévku, teplý čaj anebo svařák? :-)

0 0
možnosti

CrayXLP

4. 1. 2011 1:25
To jste mohl ten kousek po pláži také dojít :)

Když bydlíte kousek od Scheveningenu (teď nevím, na jakou stranu jste to myslel), tak jste si mohl přeci ušetřit práci s parkováním (+ placením, tam snad nikde v okolí Kurhaus není nic zdarma) nebo se svézt tramvají - jezdí jich tam tolik :-))

no ale jinak pěkné fotky, vůbec bych neřekl, že špatné. Já bych se ale v té špíně u Pier v žádném případě nekoupal.. když to tam v létě vidíte, jakou všechnu hnusnou pěnu a smetí to tam připlaví.. bleeee

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

4. 1. 2011 5:59
Re: To jste mohl ten kousek po pláži také dojít :)

V zimě je parkování na "Zwarte pad" u dun zadarmo. V létě je skutečně lepší jet do Scheveningen tramvají. Za pěkného počasí v neděli po 10 hodině je příjezd autem k moři ucpán.

Když jedu v létě (z Voorburgu) k moři, tak jedu nejraději na kole přes Wassenaar a duny na "Wassenaarse slag". Před lety jsem jeden čas tuto trasu na jaře a v létě po práci často jezdil, dobře jedl a přesto zhubl. Není nad pohyb na čerstvém vzduchu!

Kvalita vody skutečně není nejlepší. Domorodci se v moři moc nekoupou, to dělají jen turisti. :-)

0 0
možnosti

ivole

3. 1. 2011 18:20
Takovy

docela normalni narod, ti Holandane. Taky bych s koupanim necekala az do leta. R^

Myslela jsem, ze kazdy s cepici musi do vody. No ale ze se Vam po Silvestru asi moc

nechtelo, to chapu. :-)

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

3. 1. 2011 19:57
Re: Takovy

:-) Prozíravě jsem si nasadil toho fešného oranžovorůžového kulicha na hlavu až po akci, kvůli té fotce.

0 0
možnosti

Psí zadek

3. 1. 2011 17:44
Chybí

mi tam informace, jestli jste se taky ponořil ;-) Jinak super článek, dík! R^

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

3. 1. 2011 17:58
Re: Chybí

Díky za pochvalu.

Fotil jsem, tak jsem se do moře neponořil. Ale neponořil bych se asi ani, i kdybych byl nefotil.

Bydlím již léta kousek od Scheveningen. Několikrát jsem 1. ledna ve Scheveningen u moře byl a viděl jsem odcházející otužilce, stany na pláži atd. Tentokrát to bylo poprvé, kdy jsem si po Silvestru pospíšil a byl tam již před polednem. Viděl jsem tedy start i ponořování. A to vše jen kvůli tomu focení a mým čtenářům. :-) Ale stálo to za to, bylo to skutečně pěkné. Myslím si, že takové ponoření dá člověku větší kick než joint, pyrotechnika apod.

0 0
možnosti

Camino

3. 1. 2011 17:37
Brrrr, nadhera....

Naposledy jsem si takhle "zazertovala" pred dvema lety tady u Pacifiku, trochu jsem podvadela, namazala jsem se cela vazelinou a pak svarenym vinem. V

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

3. 1. 2011 17:41
Re: Brrrr, nadhera....

Díky za příspěvek. Já jsem naposledy vlezl do studené vody před lety v Aníně na horním toku Otavy. Pocit potom však byl krásný.

0 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky