Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tohle je docela zoufalý konstrukt.

8 4
možnosti
PV

P14a39v83e21l 64V82é27b92r

16. 10. 2022 16:02

Vy teda toho Fialu musíte nenávidět!

4 2
možnosti
Foto

Proč bych ho měl nenávidět? Za to mi nestojí. Nenávistí bych si jen ničil náladu a zdraví. Je mi 74 let a za celý život jsem málokdy k někomu pociťoval nenávist. Teď už tento pocit nikdy nemám.

Pochopitelně, něco se mi nelíbí, něco mě může i štvát, ale nenávist ve mně může vyvolat máloco.

Proti špatným věcem a lidem je třeba vystoupit, bojovat a neunavovat se nenávistí.

Dle mne je Fiala spíš jen tragický klaun.

9 2
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky