Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Mám rád takové blogy, kde se o někom píše hrdě a s laskavostí.

A tento je ještě k tomu napsaný dobře, moc dobře.

Karma a přání pěkného víkendu k tomu.

R^

3 0
možnosti
Foto

Arnolde, díky za pochvalu blogu. :-)

Též já Vám přeji pěkný víkend.

1 0
možnosti
SB

Opravím vás, ovšem bude to ve prospěch Ester Ledecké.

Ona vyhrála dvě zlaté medaile na olympaiádě nikoli ve dvou disciplínách, jak ne zcela přesně píšete vy, nýbrž ve dvou různých sportech.

Více než jedna zlatá medaile v různých disciplínách z jedné a téže olympiády, to zas není taková vzácnost. Z našich sportovců to dokázali Emil Zátopek, Věra Čáslavská, Martin Doktor a Martina Sáblíková.

Disciplínami jsou například v rámci atletiky, plavání, veslování, běhů na lyžích nebo rychlobruslaní různé délky závodů, v rámci gymnastiky různá nářadí, v rámci skoků na lyžích různé výšky skokanských můstků apod.

Sportovní odvětví se však od sebe odlišují mnohem více než disciplíny. Není takovou vzácností, že kdo zaplave výborně 100 metrů motýlka, zaplave výborně i 200 metrů. Ale aby někdo zvládl výborně dva různé sporty založené na různých principech, to je naprostá vzácnost.

O to cennější je naprosto ojedinělý úspěch Ester Ledecké z roku 2018.

5 0
možnosti
Foto

Souhlasím s Vámi. Díky za upozornění. Opravím to.

V obou těchto sportech však jde o co nejrychlejší ježdění z kopce na vlastních nohou, jednou na lyžích a jednou na snowboardu.;-) A to je to, co Ester bezvadně umí. Technika sjezdu na lyžích je hodně jiná než na snowboardu.

Plachtění na plachetnici a windsurfing jsou také různé sporty, byť v obou jde o využití plachet v plavbě po vodě. ;-)

Nehádám se s Vámi, přiznávám ,že jde o různé sporty, ale podotýkám, že jde o v něčem dosti podobné sporty. :-)

Můžete se mnou alespoň trochu souhlasit?

0 0
možnosti

Včera jsem, při tom velkém sněžení, s napětím sledovala, až Ester vyjede. Ale ta její suverénní jízda svahem byla fakt excelentní! Nádhera. Taky jsem si před usnutím ten zážitek v duchu přehrávala.

Dnes budu opět držet palce.

Dík za blog, Jaroslave! A hezký víkend!:-))

4 1
možnosti
Foto

Jaromíre, zdravím a děkuji za paleček. Nevím jestli patří mně za blog nebo Ester za včerejší výkon. Ester si ho jistě zaslouží a já vlastně též. :-)

0 0
možnosti
Foto

Včera jsem po dlouhé době hlídal nějaký "živý" přenos a normálně jsem se rozrušil, až jsem z toho pak nemohl usnout ;-D, Ester je skvělá, díky za videa :-)

4 0
možnosti
Foto

;-D;-D

Díváním se na sportovní přenosy se sice dovedu vzrušit. Zpravidla pak dovedu usnout. Problémy jsem míval, když jsem večer sám sportoval. Pak jsem míval potíže s usínáním. Asi to bylo tím, že tělo se sportováním nabudilo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky