Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Právě jsem narazil na zprávu, že Doris Day zemřela 13. května 2019 na zápal plic. Čest její památce a ať odpočívá v pokoji.

0 0
možnosti
Foto

Pane Jaroslave, koukám, že máte dnes (podle českého kalendáře) svátek. Přeji Vám všechno nejlepší, hlavně však pevné zdraví - a posílám Vám jarní pozdrav z rozkvetlých českých - a moravských luhů a hájů... :-)R^I šeříky už kvetou.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za pěkné přání a jarní pozdrav. Šeříky miluji, silně voní. Na zahradě jsme jich měli spoustu.

0 0
možnosti
IM

Je v tom velká empatie a pochopení. Musí se s Vámi dobře žít...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za pěkný komentář.

I má empatie má však své meze. Dnes ráno jsem zabil komára, který seděl na zdi nad mou postelí. Na zdi pak zůstal malý krvavý flek. To byla má krev, kterou jsem pak papírovým ubrouskem setřel.

Jaro se již probudilo a objevili se opět komáří, za domem mám rybníček. Tak dnes dám do zásuvek pár těch elektronických zařízení, které komáry odpuzují, aby mne neotravovali a abych je nemusel zabíjet.

0 0
možnosti
Foto

Díky, pane Jaroslave, (mohu Vás tak oslovovat?) i já Vám chci poděkovat za Vaše "dvanáctero". :-) Já jsem člověk veskrze pozitivní, ale někdy se člověk smutku a trápení neubrání. Například když přijde nemoc, anebo úmrtí - a to se bohužel stalo v naší blízké rodině v březnu dvakrát. Záhy však bylo vystřídáno radostí - jubilejní výročí naší svatby - chtěli jsme to s manželem utajit a oslavit to jen spolu, ale překvapili nás, oslavu uspořádala pro nás (bez našeho vědomí) naše nejbližší rodina i s dětičkami. ;-) A na začátku dubna narození naší krásné zdravé pravnučky. Prostě, člověk musí věřit, že i ten smutek musí jednou přijít, to, aby se člověk mohl radovat ze dnů šťastných. A " i když se člověku stane něco opravdu zlého, (nemoc), nikdy nemá myslit na to nejhorší. Na to je prý času dost, až se to skutečně stane." (To říkávala moje maminka). A náš známý zase říkával: "Pokud v chceš něco dostávat, musíš i ty umět dávat..." (Pomoc, láskuV soucit, přízeň, pochopení pro druhého). Ještě jednou díky za Vaše dvanáctero pro šťastný život. Zdravím Vás do jarně rozkvetlé "tulipánové země " a přeji Vám hodně štěstí.. R^ A věřím, že s :-) jde opravdu všechno líp.

1 0
možnosti
Foto

A ta stará písnka je opravdu pěkná, optmistická. Zpívávala ji kdyis dávno i moje maminka. (+1998). Já ji znám pod názvem, "kdo to ví, kdo ví - co se může stát - jen osud to ví a zná - a nám zbývá jen se ptát..." atd. Díky za připomenutí. V

0 0
možnosti
Foto

Pěkné (a zjevně odžité) dvanáctero. R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a pochvalu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a pochvalu. Jsem rád, že se článek líbí. :-)

0 0
možnosti
MP

Moudře napsáno.Píseň paní Doris mě vrátila o mnoho let zpět.Zpíval jsem si ji.

2 0
možnosti
Foto

Těší mne, že se Vám článek líbí. Ta píseň má moudrý text, veselou melodii a provedení Doris Day je nádherné. Občas si ji pouštím a vždy mi zlepší náladu.

0 0
možnosti
Foto

R^ vratila bych mnoho let. A divala se na věci jinak. To, co píšete je prostě tak. Ale všechno jde, a to i v pozdním věku a nějak lépe si to nahodit takhle:) hezké a potřebné:)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám za plus, pane Chudáčku...:-)R^

0 0
možnosti
DR

Jo jasně, pozitivní myšlení. Pokud jste ovšem nemocný, čeká vás operace s nejistým výsledkem, atd. tak to pozitivní myšlení ne a ne nastartovat.

0 0
možnosti
Foto

R^ Měla jsem tento týden nějaký unavený a napadaly mě pitomé myšlenky, ale dnes se to obrátilo a od rána jsem se cítila šťastná a nabitá energií. Nemá to tak náhodou být? Myslím, že člověk si musí prožívat všechno, jak smutky, tak i radosti. Nesnažit se nějak křečovitě smutek nebo horší náladu zahnat, ono to stejně nejde. Ale jinak souhlas s Vámi i včera s Kájou, člověk se musí sám snažit (uvnitř svojí duše), aby se cítil šťastný.

2 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a komentář.

Máte pravdu, špatným dnům a obdobím se člověk nevyhne. Nemá však do špatných nálad zbytečně moc a nadlouho propadat. Už to, že ví, že se z podobné situace nebo i horší dříve dostal mu může být vzpruhou. Někdy je asi i dobré, obzvláště když smutek má konkrétní reálnou příčinu, kterou člověk zná (například úmrtí v rodině), si zasmutnit a se "vysmutnit", tím se smutek zkrátí.

Mně například, když se mi ráno nechce vstávat, pomáhá jít se projít do přírody. Dnes jsem si byl zaplavat. Ne že bych se před tím cítil špatně, ale po plavání jsem se cítil lépe.

1 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky