Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Právě jsem si přednášku doposlechl. Přednáška mě dosti zklamala. Sir Michal nejprve 35 minut celkem jen plkal, byť k věci, a v následujících 15 minutách velmi zhruba nastínil jeho důkaz původní verze Riemannovy hypotézy. V každém případě ještě hodně práce zbývá.

Zmínil, že nabídl články k publikaci. Jeden článek by měl vyjít. Přítomnému diskutérovi slíbil, že mu dá psanou verzi důkazu.

Přednášející poznamenal, že svět trpí tím, že je diskriminován kvůli svému věku a vědecké žurnály mu nechtějí články publikovat.

Teď nevím, co si o tom mám myslet. Nechám si to projet hlavou, něco si o tom ještě přečtu a pak zde o tom na mém blogu něco napíši.

1 0
možnosti
WW

R^

Pustil jsem si jen audio. O změně proměnné jsem se dozvěděl až zhruba po 40. minutách o ničem a pak jsem jen zaslechl, že by ty peníze měl dostat - to už jsem se opravdu nesoustředil. :-)

Na kvalitu blogů to samozřejmě nemá vliv, takže karma.

1 0
možnosti
Foto

Waldo, díky za návštěvu a komentář.

Pokud si to chceš poslechnout doma u počítače důkladněji, tak si to pusť (stačí od 35 minuty;-), těch zbývajících 15 minut snad udržíš koncentraci ;-)) zde:

https://hitsmediaweb.h-its.org/Mediasite/Play/35600dda1dec419cb4e99f706197a3951d?autoStart=false&popout=true

Je mu chvílemi těžko rozumět, zde však můžeš přepínat na diáky pomocí ikonky vpravo (swap media elements).

Teď nevím, zda jeho "důkaz" je důkaz (nebo se dá doplnit na důkaz) alespoň té originální verze Rimannovy hypotézy. V každém případě oceňuji, že v 90 letech něco takového vymyslel, podal takovou přednášku a získal pozornost tolika lidí. Možná si z nás dělá jen legraci, u starců nikdy nevíš. ;-)

Mně je pouze 70. Stále jsem činný a trochu i sportuji. Dnes ráno jsem se vykašlal na sledování live přenosu jeho přednášky a 30 minut dělal nordic walking. Doufám, že se v dobrém zdraví dožiji alespoň 100 let.

0 0
možnosti
Foto

Mimochodem, pěkný rozhovor s ním z minulého roku je zde

https://www.youtube.com/watch?v=C4dkzZ8-v9A

Ten se mi líbí. Dle mne zde mluví rozumně.

0 0
možnosti
Foto

Třeba ten milion USD dostane v každém případě (nezávisle na tom, zda důkaz bude potvrzen nebo vyvrácen). Možná se s někým vsadil, že tu přednášku na HLF přednese. Pokud důkaz bude uznán, tak možná dostane celkem 2 milióny USD.

0 0
možnosti
WW

R^ Díky za odkaz se slide - projedu si to na PC. V každém případě poskytl důkaz trénovaného mozku, o kterém všeobecně platí use it or lose it.

1 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky