Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V25í62t 10T77i84c25h63ý 5836826734218

tak nečti brblala, dělej si co chceš, ale na našeho svatého Laďu nešahej!

0/0
5.5.2017 10:47

J18a46r88o74s14l92a88v 65C95h25u91d21á18č50e53k 7974805206335

Děkuji všem čtenářům za zájem o můj článek a za příspěvky do diskuse, kladné i záporné k mému článku.

Myslím si, že z mého článku by mělo být jasné, že nekritizuji to, že Ladislav Větvička kritizuje nešvary v české společnosti a politice. To je velmi záslužná činnost.

Jak jsem již níže napsal, přestává mě však u něj bavit číst stále o tomtéž, psané stále stejným stylem. Po kritice něčeho by měla následovat oprava, návrh oprav nebo alespoň hledání jak věc opravit. U něj však ani to hledání nevidím. To není kritika, jen konstatování faktu.

Pravdou pochopitelně je, jak někteří z vás píší, že člověk musí mít možnost kritizovat aniž by s tím něco chtěl anebo mohl dělat. Pokud to však dělá často, aniž by ..., tak to nazývám brblání. Toť vše milí čtenáři.

+1/0
4.5.2017 8:42
Foto

L67e98o77n83t27ý41n78a 80C94h12v33á98t92a94l26o91v57á 1663345226

Nerozumím, každý, komu se nelíbí současné uspořádání, by měl jít do politiky nebo mlčet? Opravdu? Osobně považuji demokracii za čiré zlo, ale tenhle názor je ještě radikálnější. Postarej se o to, i když všichni tak nějak víme, že kluci, co spolu mluví, Tě mezi sebe rozhodně nepustí nebo mlč? Takže mlčet, nechat si všechno líbit, abychom nebyli označeni za brblaly, opravdu jste tohle chtěl říct?

+3/0
4.5.2017 0:58

J50a55r24o42s84l32a51v 91C37h40u27d82á72č59e15k 7224405626705

Děkuji Vám za příspěvek do diskuse. Pro odpověď viz můj příspěvek nad Vaším příspěvkem.

0/0
4.5.2017 8:46

V42l34a22d92i62m71í25r 97H25r91u57b94ý 1404551967812

Tak si říkám, kolik lidí aby asi tenhle blog navštívilo, kdyby na něj autor nedal odkaz do diskuze na blogu pana Větvičky ... Taky jen řečnická otázka :-P

+1/0
3.5.2017 21:59

J22a83r45o97s93l89a86v 52C64h84u50d35á43č88e13k 7614945946915

Tento blog jsem publikoval v 13:13 Ten odkaz do diskuse k panu Větvičkovi jsem dal ve 14:30, tedy 1 hodinu a 17 minut po publikaci mého blogu a dost dlouho po publikaci jeho blogu, vyšel v 11:11:11. Považoval jsem za slušné ten odkaz pod blog pana Větvičky dát, abych ho, ale i jeho čtenáře informoval o mé reakci na jeho blog.

Už si přesně nepamatuji, jak to bylo s čteností a karmou mého blogu v momentu, kdy jsem tam ten odkaz dal. Čtenost mého blogu rostla od začátku velmi rychle a v momentu, kdy jsem tam ten odkaz dal byla pokud se nemýlím čtenost již přes 1 000 a karma mého článku byla zhruba 16. Jediné, co se po umístění mého příspěvky pod blogem pana Větvičky změnilo, je, že do diskuse pod mým blogem začali chodit více příznivci blogů pana Větvičky a kritici mého blogu.

Čtenost mého blogu mne také překvapila. Nemyslím si, že je příliš způsobena mým příspěvkem pod blogem pana Větvičky, ale nadpisem mého blogu, který je trochu provokativní a kritický k oblíbenému bloggeru roku na iDnesu. To čtenáře jistě přitáhlo, teď je čtenost 2 397.

0/0
3.5.2017 22:24

V86l38a61d61i69m68í34r 36H98r79u44b85ý 1374751777922

Opravdu to byla řečnická otázka ...

.

Přiznávám se, že na vašem blogu jsem poprvé, tak jsem se podíval na vaše předchozí články. Jejich čtenost letos nebyla nic moc, průměr okolo 500, výjimkou je článek o Trumpovi, ten má 1600, asi taky díky nadpisu, ale na ten jste zřejmě link nikam nevložil. Takže nepochybuji ani v nejmenším o vašem tvrzení, že tenhle blog měl hodinu po zveřejnění přes 1000. A určitě to ještě poroste, Větvička má obvykle čtenost v pětimístných číslech a v top čtenosti i top karmě vydrží na hlavní stránce týden, takže z diskuze pod jeho blogem na ten váš odkaz ještě pár lidí přijde.

.

BTW, moc nechápu vaše tvrzení "Považoval jsem za slušné ten odkaz pod blog pana Větvičky dát, abych ho, ale i jeho čtenáře informoval o mé reakci na jeho blog". Že jste chtěl svůj blog zviditelnit, tomu rozumím, ale proč to považujete za slušnost, to mi jasné není.

.

A rovnou se vám omlouvám, že asi také jen brblám a nenabízím žádné řešení. No ale analýzu jsem myslím zvládl, tak to snad není úplně bez hodnoty.

+1/0
3.5.2017 22:53

J37a93r63o76s52l47a68v 38C77h31u88d64á35č87e95k 7984455626195

"Považoval jsem za slušné ten odkaz pod blog pana Větvičky dát, abych ho, ale i jeho čtenáře informoval o mé reakci na jeho blog". To myslím vážně. Nepovažuji za slušné kritizovat někoho za jeho zády. V okamžiku, kdy jsem tam ten odkaz dal, jsem si byl vědom toho, že to na můj blog přiláká především příznivce blogů pana Větvičky, ti čtou i diskuse. Jsem však názoru, že pokud někoho někde kritizuji, tak by to měl on i jeho příznivci vědět. I když mnozí z nich by si mého blogu asi také všimli.

Souhlasím však s Vámi, že můj odkaz jistý vliv na čtenost mého článku měl a možná ještě bude mít, ne však tak veliký, jak si myslíte.

Díky za příspěvky do diskuse a přeji Vám pěkný zbytek večera.

0/0
3.5.2017 23:22

M52i60r32o75s39l68a63v 86N72o29v97o23t59n65ý 5952758665417

Rv

0/−3
3.5.2017 21:12

J28a49r49d68a 32F83a47r78s69k10ý 6205823

Autore, autore. Když si chceš hrát na moudrého politika, zamysli se nad tím k čemu se vyjadřuješ. K tvému duchaplnému mnohokrát plácanému komentáři odjinud se nedá nic jiného napsát než.... když úsudek rozdávali, stál jsi na konci řady.....jen možné mládí omlouvá.

+3/−2
3.5.2017 19:51

R45u50d73o66l34f 42J15e28l33í17n87e59k 8943199789186

U blogu pana Větvičky se člověk alespoň pobaví. Chtít, aby každý bloger vstupoval do politiky a čtenáře informoval o tom, koho hodlá volit, jinak by o politickém dění neměl psát je nesmysl. Dle Vašich kritérií je brblalem téměř každý.

+6/0
3.5.2017 19:49

J39a97r39o22s38l67a27v 23C68h83u37d48á37č59e98k 7634755896835

Díky za návštěvu a příspěvek do diskuse. Ve Vaší druhé větě máte jistě zcela pravdu.

Tady jde však o to, že pan Větvička dlouhodobě byť vtipně především kritizuje a nepodává, ani nenaznačuje ani nehledá řešení problémů. To je to, co mi vadí.

0/−2
3.5.2017 20:34

R57u49d92o41l63f 70J48e17l20í60n89e72k 8233149399496

Kritika lidí vůči politice a politikům je zcela běžná v každé době. Řešení problémů je ukolem politiků a je na nich, kolik voličů dokáží přesvědčit, že jejich řešení je správné. Přínos pana Větvičky a ostatních je v tom, že politiky upozorní na problémy běžných lidí.

+2/0
3.5.2017 21:27

P70a70v97e53l 76S32t59á96r49e15k 6655896732177

Blogy pana Větvičky jsem hltal. Ty cestovací a žrádelný doslova a doobrázku. Měl jsem rád specifický humor a tah k tématu v blozích o politice a společnosti. Ale pak mě to přestávalo bavit a přišlo mi, že už nečtu nic nového, nic překvapivého, už mi tam chybělo to napětí z pointy jako dřív. A když mi začalo vadit, že téma mě neoslovilo a v diskusích se opakovaly pochvalní smajlíci, aniž by někdo řekl proč, prostě protože Větva, přestal jsem jeho blogy vyhledávat. Vím, že to není vina blogera, ale moje volba. Využiji jen této diskuse jako souhlas s názorem pana Chudáčka, sorry jako.

+5/−2
3.5.2017 17:53

J34a82r15o34s30l68a46v 66C75h51u89d59á16č61e78k 7204235436975

Můj vývoj vztahu k blogům pana Větvičky byl o něco delší a složitější. Nejprve mne zarazila forma - jazyk, dialekt, či hatmatilka - kterou používá. Jako slušně vychovanému, dobrému, inteligentnímu, vzdělanému, spořádanému, slušnému atd. ;-) člověku se mi ta forma nelíbila. Pak mi došlo, že obsahově ty jeho blogy nejsou tak špatné a že je vlastně inteligentní člověk, který ukazuje na chyby ve společnosti, jak v politice tak vlastně i v myšleni lidí. Za to mu dávám obrovský plus. Také se mi líbily jeho fotoblogy např. o Ukrajině, kde ukazuje, že i tam se dá žít dobře a šťastně. Bojovat proti předsudkům v politice a kdekoliv jinde je nesmírně záslužná věc. Z jeho blogů také vyzařuje zdravý rozum. Tedy ještě jedno velké plus.

Pak mne stejně jako Vás přestávalo u něj bavit číst stále o tomtéž, psané stále stejným stylem. Po kritice něčeho by měla následovat oprava, návrh oprav nebo alespoň hledání jak věc opravit. U něj ani to hledání nevidím. To není kritika, jen konstatování faktu.

Nejsem kuřák a nikdy jsem nekouřil, kouření mi vadilo a musel jsem v něm někdy žít. Naštěstí ne doma, ale v dětství v šachovém klubu, na fakultě MFF-UK na večerních odborných seminářích a na pracovních poradách. Pak v Nizozemsku během pracovních porad atd. V Nizozemsku naštěstí kouření ve veřejných budovách, na pracovištích, v restauracích (až na výjimky na terasách) je teď zakázáno. Šlo to až z jednoho extrému do opačného extrému.

Podobně je to s nadměrnou spotřebou alkoholu. Ta se mi také nelíbí, pravidelně si však dám k jídlu sklenku vína. Kouření i spotřeba alkoholu je osobní věc každého člověka, pokud tím neškodí jiným a jiné tím neotravuje. V blozích pana Větvičky se mi však zdá, že je proti zákazům kouření v restauracích a veřejných budovách a oslavuje spotřebu alkoholu.

Ta jeho hatmatilka, obhajoba kouření, tučného jídla a spotřeby alkoholu se mnohým líbí mně však ne.

0/−4
3.5.2017 18:44
Foto

F20r38a91n77t45i16š34e88k 95K90š58í14r 2579436125

Myslím, že jemu jde spíše o to, aby lidé mohli svobodně jíst, kouřit, požívat alkohol. Nevnímám to jako propagaci nezdravého způsobu života, ale jen jako obhajobu svobody v těchto věcech.

+15/0
3.5.2017 18:58

Z35d16e66n87ě83k 70H12o14s93m56a63n 3279266969

Kolego bloggere, napsal jste zde stručně, věcně, vtipně... tj. trefa! 3xR^

+5/−2
3.5.2017 17:37

J27a39r90o32s91l62a78v 41C15h69u28d94á78č50e74k 7274465416255

Díky. :-)

0/−2
3.5.2017 17:38

Z13d36e72n52ě35k 58B37á17r34t96a 6319802877180

Karma.Tady se lidé v brblání uplně vyžívají,u předešlého brblala Matějky alespon bylo jasné,že brblá za Svobodné.Zde za ním šel "všechn lid" a v realitě dostal jedno procento hlasu,pak z blogu zmizel....Také by mě zajímalo,koho takový nadávači na vše a na všechny v realitě budou volit.Pro takové bude vždy všechno špatně...

+5/−2
3.5.2017 17:19

J90a77r61o66s80l65a80v 33C93h11u96d68á87č90e61k 7384765196325

Podobné je to s Markétou Šichtařovou. Ta také především kritizuje. V mnohém s ní souhlasím. Jak věci řešit však příliš nepíše a ani nenaznačuje.

+2/−2
3.5.2017 17:42
Foto

L11u22d70ě53k 85M64a72z64u54r54e43k 7830876391869

Podle mě Laďa Větvička není "brblal", ale bloger píšící dlouhodobě a kontinuálně svým osobitým stylem, který se někomu líbí a jinému třeba ne. R^

Má plné právo takto pranýřovat věci, které se nelíbí jemu a není možné mu proto cokoli vyčítat. Rv

+11/−2
3.5.2017 16:11

Z87d71e23n59ě65k 74J44a79n41s71a 9558654709450

.... pane Chudáčku - dovolím si s Vámi polemizovat a možná trochu drze prohlásit: Zaplať pánbůh za každého takového ,,brblala", který umí vtipně, bez okolků jasnou mluvou neschovávající se za řečnické kudrlinky pojmenovat věci a události pravým jménem, dát věcem a událostem přiléhavé názvy, otevřít oči váhajícím a nerozhodným. Kdyby totiž bylo takových ,,brblalů" teoreticky nekonečné množství, myslím, že bychom si ve volbách tak často nevolili nic neříkající blafouny, oblbovače a manipulátory, kteří nás -jsou li zvoleni - obkličují nekonečnou pavučinou zákazů, příkazů a paragrafů, ve kterých se většinou nakonec ztratí i oni sami. Já osobně považuji pana Větvičku za něco jako národního buditele!Kéž by bylo takových víc;-).

+8/−2
3.5.2017 15:47

J55a95r30o21s58l86a94v 29C34h74u12d17á11č35e77k 7594275186395

Pane Janso, děkuji Vám za návštěvu a za příspěvek do diskuse. Souhlasím s Vámi v tom, že Ladislav Větvička "umí vtipně, bez okolků jasnou mluvou neschovávající se za řečnické kudrlinky pojmenovat věci a události pravým jménem, dát věcem a událostem přiléhavé názvy, otevřít oči váhajícím a nerozhodným." Jeho blogy často čtu a líbí se mi, i když stále méně. Srovnávat jej však s národními buditeli se mi zdá velmi nevhodné, nejen přehnané ale skutečně mimo. Národní buditelé nejen kritizovali, ale především psali a dělali pozitivní věci (starali se o návrat českého jazyka do měst a o kulturní rozvoj národa). To u pana Větvičky příliš nevidím. TAm jde spíš jen o kritiku a propagace tučného jídla, alkoholických nápojů, ostravského, či jakého to dialektu, a zdravého rozumu (což se mi líbí).

Na jeho blog diskutérka Eva Hasníková reagovala takto:

"Jsem od přírody negativně založená, ale u blogů Ládi z posledních let si připadám jako sluníčkář. ;-D

Zaměstnanost vysoká, minimální plat se skokově zvýšil, jsou prachy na placení státního dluhu... ale chápu, českého člověka nejvíce trápí, že se pořádně nevyudí v hospodě bez účtenky. ;-) "

Tento její příspěvek se mi líbí. Poslední vedlejší věta je velmi vtipně napsaná a vlastně kritizuje Ládíkův populismus.

+2/−2
3.5.2017 16:29

Z11d12e88n24ě27k 53J56a66n42s38a 9818404979120

....no rozmlouvat Vám Váš názor nebudu. Máte na něj právo. Jen malou poznámku. Nebuďte tak úzkoprsý, zvyšte nadhled a všiměte si prosím smajlíka na konci.

+2/0
3.5.2017 16:41

J28a97r58o23s71l38a52v 91C67h47u47d56á57č73e18k 7114815546465

Smilíka jsem si všiml. Také jsem si všiml toho, že jste napsal: "považuji pana Větvičku za NĚCO JAKO národního buditele". Pane Janso, když mně se užívání slov "jako" a "jakoby" nelíbí. Ukazují na nejistotu řečníků a že jim možná ani není jasné, o co jde. Ten smilík, který jste použil používám a mnozí používají, když něco míní ironicky. Myslel jste ten výrok skutečně ironicky nebo jen přece jen vážně byť trochu v nadsázce a proto ten ironický smilík.

0/−1
3.5.2017 17:14

Z36d69e43n65ě80k 12J67a12n29s61a 9898524449130

.... smajlík je ...řekl bych neútočný a přátelský, možná s lehkou nadsázkou. A obrat NĚCO JAKO berte jako obyčejné slovní spojení a nehledejte v tom žádné jinotaje. nic lepšího mě nenapadlo. A myslím si, že k tématu o panu Větvičkovi - i když Vám se to asi nelíbí - se docela hodí.

+1/0
3.5.2017 17:37
Foto

H15a82n36a 28V45l54k78o85v19á 9435514752704

Nic jsi, Ivane, nepochopil. Nejde o potřebu nechat se vyudit v hospodě bez účtenky, ale o svobodu nechat se vyudit v hospodě bez účtenky, popřípadě se přesunout jinam. A o tyto svobody v nás v rámci EU, popřípadě boje oligarchů proti drobným podnikatelům připravují ti, co těm regulacím tleskají.

Já jsem se dodnes nikde neudila, najedla jsem se podle své chuti a hospodskému jsem jeho řeholi nezáviděla. Za mlada jsem totiž brigádně v hospodách pracovala...

No, ale já nejsem žádný sluncem políbený osvícenec a proto zřejmě L. Větvičku chápu a oceňuji i jeho originální (a občas některými blogery napodobovaný) styl.

+7/−1
3.5.2017 16:47
Foto

V94á81c57l40a56v 36C92h71u42c83h42m77a 6215131368336

Příspěvek paní Hasníkové je typický pro většinu uvědomělých občanů za komoušů. Jinými slovy říká, máme co žrát a tak co je nám po nějaké svobodě.

+1/0
4.5.2017 0:31

S39y77l94v12a 52Š52p90o81r82k46o98v66á 5496602980239

Zajímat se o politku, kritizovat to, co se mi nelíbí a šířit to - to je základní právo každého občana. Ovšem vy čerpáte svá "moudra" ještě z dob, kdy jste nejspíš byl komouš a přesně tenhle argument používat proti těm, co se odvážili cokoliv v socíku kritizovat

+2/−3
3.5.2017 15:37

J14o41s72e29f 70L31e43i25n51e41r 8717979937502

Jestli tady byl někdo komouš, tak pan Kšír. Nyní anarchokapitalista. viz níže.

+1/−3
3.5.2017 15:52
Foto

F34r51a52n62t78i65š56e73k 27K52š90í75r 2579206375

Je snadné si kopnout a lhát je tak svůdné, když se vám to hodí. Viďte. Viz níže.

+3/0
3.5.2017 16:55

J35o32s81e84f 28L72e79i40n17e61r 8177439787602

Poslouchejte Františku, vám se zdá, že už každému můžete radit. No, ne každý se může pochlubit takovým životopisem, jakým máte vy. V době, kdy jsme chodili na

tenkrát zakázaný bigbít, jste šel na vojenskou školu, abyste se stal bolševickým

lampasákem. Později jste byl policajtem z hospodářské kriminality a nakonec úředníkem pro hospodářské záležitosti. Z větší části svého života, jste byl tím, kdo sedí daňovému poplatníkovi v kapse. A dnes? Anarchokapitalista. A proč? Jednoduše proto, že jste se osamostatnil a musíte platit daně, tak jak my všichni. Nechte si své

rozumy pro vnoučata. Třeba vám uvěří.

+3/−2
3.5.2017 15:28
Foto

F21r79a91n86t41i22š56e24k 85K80š43í65r 2409236295

Ano prošel jsem si celým tím zrůdným systémem, ale nenechal se jím semlít. Nakonec jsem byl jeden ze dvou důstojníků na útvaru v Žatci u PVOS který nebyl v KSČ.

Není hanbou mýlit se, hanbou je, ve světle nových informací, dál hlásat stále stejné nesmysly. Nakonec mě je jedno kdo kým byl, pokud zrovna nevraždil lidi, nebo je nezavíral za jejich přesvědčení, důležité pro mne je, jaký názor zastává v současnosti. Proto nevyhledávám a nezveřejňuji něčí minulost, protože je to takové bolševicko-fašistické a tím jsem nikdy nebyl a ani to nedělal.

Až budete opět uvádět můj životopis, nezapomeňte zmínit i tuto skutečnost.

+3/0
3.5.2017 16:52

J37o93s72e33f 86L25e19i88n23e74r 8777539217442

No vidíte Františku, ani zábavný nejste. Stavíte se do role oběti, jako kdybyste

měl žlutou hvězdu. Ale vás nikdo nikam neposlal, vy jste se sám přihlásil, čert ví co jste si tenkrát myslel. A dnes už zase opakujete duté fráze. Ne, vy nejste

hrdina, který se nenechal semlít, ale člověk který je neustále ve vleku.

+1/−3
3.5.2017 17:29
Foto

F11r71a31n76t22i16š71e97k 88K26š97í80r 2209456115

Alespoň nelžu a nikomu neškodím. Vy si pořád vymýšlíte. Do jaké oběti se stylizuji? Prostě jsem byl indoktrinován, sežral jsem jim to i s navijákem. Přesto jsem se pořád ptal proč a proto jsem byl již tehdy na listině těch nespolehlivých. To nepíšu pro vás ale pro ty, kteří si prošli podobným osudem jako já. Nikdy není pozdě pochopit. Mě to trvalo 50 let a mrzí mě, že jsem nenarazil na ideologii anarchokapitalismu dříve.

Vy máte nějaký zásadní problém se svobodou ?

+3/0
3.5.2017 17:48

J50o61s42e65f 20L78e66i43n20e91r 8447119897782

Nikoliv.Já jsem svobodný. Nikdy v životě by mě nenapadlo sloužit jakékoli ideologii. Natož pak dozrávat padesát let.

+3/−2
3.5.2017 17:56
Foto

F21r63a67n45t79i83š18e21k 88K27š17í57r 2389156565

Tak proč se proti svobodě vymezujete? Aha, vy ji chcete dopřát jen sám sobě. To já ji chci pro všechny a to je ten rozdíl mezi námi.

+2/0
3.5.2017 18:56

J35o16s15e72f 87L71e23i44n86e10r 8657439377212

Já se proti svobodě v žádném případě nevymezuji. Ale naopak vymezuji se proti všem ideologům, kteří se svobodou pouze ohánějí. Nic než

prázdné fráze, jak už to u ideologů bývá. Napište jak je to opravdu.

Nechce se vám platit daně. Dokud jsme platili my na vás, tak jste hrdinně mlčel.

+1/−1
3.5.2017 19:09
Foto

F84r77a14n80t29i76š61e39k 44K40š60í91r 2399726245

Tak takhle nějak podobně mě tepal politruk.

Strana a lid vám umožnili vystudovat a vy byste chtěl odejít.

Některé metody se zkrátka nezmění a je úplně jedno co si o sobě myslí ti co je používají. I to je rozdíl mezi námi. Já je nepoužívám. Jestli dnes někdo žije z daní, není to jeho chyba, ale chyba systému. Nemorální je podpora tohoto systému při volbách, nebo při hlasování o zákonech a vyhláškách, které omezují svobodu a berou lidem jejich peníze a také násilné vynucování těchto zločinných pravidel.

0/0
3.5.2017 19:35

J58o62s49e61f 85L83e85i39n38e12r 8177979287792

Mě nezajímá co vám říkal váš politruk. Jste politicky popálené dítě.

Bez ideologie nedáte ani ránu.

+1/0
3.5.2017 19:46
Foto

V44á23c50l80a98v 13C48h13u75c19h38m94a 6945701738216

No vy se hlavně od toho politruka moc nelišíte.

0/0
4.5.2017 1:42
Foto

R94a42d49k29a 38K47i25e81l50b36e98r48g74e78r22o77v43á 6593987260204

Františku, Vy jste promiňte bu ́d nedozrálej, nebo u vás levá ruka neví,co dělá pravá...Vy takový tepec proti těm, co vidí kupříkladu problematiku domácích porodů jako možné komplikace se vším všudy ... a hlasatel svobody rodit doma a najedniu se čuříte, že někdo někomu bere prachy...Ten výjezd několika zachranářů třeba tady u těch komplikací doma prostě něco stojí... víme? Ale já to neřešim.protože moderní uvažování je v tom, že ctíme sociální a zdravotní solidaritu jeden vůči druhému a v tom je mravnost... si předtstavte , že tohle řekl Kalousek a já mu dost rozumim.

+2/0
3.5.2017 20:09

J21o39s68e75f 55L85e40i33n90e88r 8247649267162

Já bych tu viděl určitou nedozrálost. Když někdo potřebuje padesát

let, aby vyměnil jednu ideologii za druhou.(protichůdnou) dál to raději nekomentuji.

+1/0
3.5.2017 20:30
Foto

F73r57a97n51t96i97š67e39k 71K14š10í37r 2969956595

Je celkem studijní si číst vaše příspěvky, které jsou jen a jen argumentační fauly. Ale co, každý jsme nějaký.

Raději vám to vysvětlím, abyste alespoň věděl proti čemu se ohrazujete.

Cíle a prostředky jsou jedny z fundamentálních kategorií plynoucích z existence člověka jako jednající bytosti. Jakékoliv jednání člověka je vedeno snahou dosáhnout určitého cíle; bez jeho existence by žádného jednání nebylo. Cílů není dosahováno jen tak; člověk je nucen za účelem jejich dosažení používat prostředky. Zásoba těchto prostředků k dosažení cílů je vždy omezená; říkáme, že tyto prostředky jsou vzácné.

Jakékoliv tvrzení, které hodnotí zvolené cíle, nazýváme hodnotovým, normativním soudem. Odvětvím filozofie, které hodnotí cíle jako dobré či špatné (popř. přípustné či nepřípustné), je etika. Soubor hodnot, tento etický systém, je někdy označován jako ideologie.

Hodnoty, které prosazují anarchokapitalisté, lze shrnout následujícím způsobem:

Používání iniciace fyzického násilí (popř. vyhrožování jejím použitím) proti člověku a jeho majetku nazýváme agresí. Každá agrese je špatná. Použití násilí je přípustné pouze v reakci na agresi (sebeobrana). Z toho plyne, že použití násilí k potlačení jakékoliv činnosti, ve které prvek agrese chybí, je samo o sobě agresí, a jako takové proto není správné.

0/0
3.5.2017 21:13

J60o45s71e56f 11L83e12i80n53e81r 8607839587592

Vy, sám sobě jste faulem. Prý anarchokapitalisté, říkají...

předtím komunisté říkali...

Jenom z toho všeho se nedovíme co říká František Kšír. Protože

pan Kšír, říká to, co jiní říkají. Myslím, že je čas, tuto neplodnou diskuzi zakončit. Držte se své ideologie, když potřebujete berličku,

A nechte lidi, kteří ji nepotřebují.

+1/0
3.5.2017 22:14
Foto

F47r83a82n58t72i47š29e45k 18K11š28í51r 2819666635

Je vidět, že vám na to pochopení nebude stačit ani 50 let, ale ani celý život. ;-D

Já netvořím pravidla a nenutím ostatní, aby je bez vlastního souhlasu dodržovali. Nemám žádné vzdělávací programy, u kterých bych lidem násilím nutil, aby je navštěvovaly jejich děti.

Proč to neřeknete lidem, kteří doopravdy kradou, vyhrožují, ubližují a vraždí?

0/0
3.5.2017 22:52
Foto

F74r28a88n43t72i40š52e52k 17K25š32í71r 2769536685

Myslím, že nechcete jen pochopit co kritizuji. Já se nevymezuji proti způsobům, když už jsme u těch porodů. Já se jen vymezuji proti tomu, aby těm, kterých se to týká, nikdo nebral svobodu rozhodnout se.

Já nesleduji to jak to chcete, nebo nechcete, protože to není důležité pokud si můžete svobodně a dobrovolně vybrat.

Nevím, jak bych vám to lépe vysvětlil.

Mýlíte se v tom, že moderní uvažování je o tom, že donutíte násilím jiné lidi organizovat svět tak jak vy si ho představujete. Moderní uvažování o dobrovolnosti a o důvěře ze které pramení ctnostné a charitativní jednání.

0/0
3.5.2017 21:03
Foto

V46á23c19l78a34v 30C26h77u34c58h39m25a 6375691388586

Zdravotní daň a ostatní daně jsou lidem vnuceny a je otázka, co si kdo přeje, aby z nich bylo placeno. Každý to vnímáme jinak. U domácích porodů často čtu argument, že by matky neměly mít nárok na výjezd hrazený z daní. A já se vždycky ptám proč by neměly když jsou přinuceny tento systém platit.

Vnucená povinnost nemá nic co dělat se solidaritou a už vůbec ne s mravností. V tomhle si spíš myslím, že velmi nedozrálá a v mnohém velmi naivní jste vy. Pan Kšír je jako jeden z mála tady na blogu ve svých postojích konzistentní.

0/0
4.5.2017 1:52

F11e45r26d78í63n71a49n84d 29Z93i41l74c42h49e75r 7526900482646

Ten Větvičkův blog jsem si na váš popud přečetl a shrnutí výdobytků vlády sociálních čarodějů a stbáckého čerpače dotací se nedá nic vytknout,vyčerpávající a přesné.Samozřejmě na voliče těch rozsévačů dobra to zřejmě působí trochu jinak.

+8/−3
3.5.2017 15:24

J14i42r12i 42V43r58a49b64e84c 3423242255819

Výborně napsáno !!Karma jako Brno

+4/−7
3.5.2017 14:53



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.