Diskuse

Česká národní banka nakupuje bitcoiny

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem zvědav, která země jako první postaví na bitcoinu své hospodářství. :-)

0 0
možnosti
Foto

Zajímavý dotaz. Mám dva dotazy zpět.

1. Co tím (hospodářství postavené na bitcoinu) myslíš?

2. Pokládáš dotaz vážně?

2 0
možnosti
Foto

To já si Bitcoiny nakoupil. Momentálně jsem vlastníkem skoro celého Bitcoinu :-)

3 0
možnosti
Foto

Gratuluji a vitam Vas do klubu bitcounu. Clovek nemusi mit cely bitcoin, aby se mohl nazyvat bitcoun. :-)

0 0
možnosti
Foto

Aby nedošlo k nedorozumění, tak se přiznávám, že oznámení o nakupování bitcoinů Českou národní bankou a o jednání Václava Klause na toto téma jsem si vymyslel jako aprílový vtip.

1 0
možnosti

Bojím se, že finanční oligarchové s pomocí politiků bohatých zemí bitcoiny zakáží, neboť by to nahlodalo jejich strategii jak okrádat a zotročovat lidi ekonomikou založenou na dluhu (nízké úrokové sazby) a podpoře stabilní mírné inflace (okrádání střadatelů touto skrytou daní z úspor). Bitcoin je měnou deflační, která podporuje spořivost, finanční odpovědnost a nikoli život na dluh. Jenže to by byla rána pro zisky nadnárodních korporací, kdyby lidi začali více spořit a méně konzumovat! Ale lidstvu i planetě Zemi by toto deflační omezení nadměrné poživačnosti a plýtvavosti jen prospělo!

2 0
možnosti
Foto

Díky za příspěvek, s kterým do velké míry souhlasím.

Bitcoin je zajímavý experiment, alternativní měna nezávislá na centrálních bankách, které stále tisknou novou měnu a ji tak znehodnocují a podporují zadluženost států.

0 0
možnosti