Idnes.cz včetně blog.idnes.cz bez reklam

Dovoluji si čtenáře, především diskutéry, upozornit, že je možno si jednoduchým způsobem a levně zařídit, že se vám nebudou zobrazovat reklamy. Sám jsem to na jeden měsíc zdarma vyzkoušel a moc se mi to líbí. 

Reklamy se líbí málokomu, i když některé jsou vtipné a možná i poutají na zajímavé produkty nebo služby. Mně se například napoprvé jako vtipná líbila reklama Fio-banky s pánem s kozičkou. Když jsem však pána s kozičkou viděl podesáté a obzvláště, když mi byla reklama spuštěna v okamžiku, kdy jsem klikl na nějaké video, tak mi vadila. 
?Jako registrovaný diskutér jsem před několika dny klikl na "můj účet" a tam jsem si objednal na jeden měsíc zdarma idnes.cz bez reklam. Za několik minut se mi tato služba aktivovala pro celé idnes.cz, tj. včetně blogů. Se službou jsem velmi spokojen. Je velmi příjemné se stránky prohlížet bez reklam. Stránky se tím velmi zjednodušily a nemusím již v mé mysli reklamy odfiltrovávat. Je to skoro retro zážitek. 
?Za měsíc mi tato služba iDnesu automaticky skončí. Nevznikly mi žádné povinnosti ji prodlužovat. Pokud však budu chtít, tak si mohu opět přes "můj účet" objednat za 89 Kč. měsíčně iDnes bez reklam. 
Vřele tutu službu doporučuji všem diskutérům na iDnesu, kterým zobrazované reklamy vadí. Jistě stojí za to tuto službu na měsíc zdarma vyzkoušet. 
?Dodatek 15:20
Administrace blogů mi poslala tuto zprávu: 
"Vážený pane Chudáčku,
Váš blog jsem musela přesunout na soukromý - v kodexu blogera platí zákaz reklamy, a byť je tato situace pro nás poněkud podivná, vztahuje se to na veškeré produkty, tedy i na naši vlastní.
Díky za pochopení,
Tereza Janků" 
?
Rozhodnutí paní Janků chápu. Na druhou stranu se mi zdá být podivné, že zde na blozích je možno kritizovat skoro všechno možné. Pokud však někdo nezištně napíše z vlastní zkušenosti o nějakém produktu či službě něco pozitivního, tak je to často ohodnoceno jako reklama a staženo z hlavní stránky blogů do soukromých blogů. To je myslím škoda. Tento článek jsem napsal popravdě na základě vlastní zkušenosti a chtěl jsem na tu službu upozornit čtenáře, kteří o ní nevědí.

 

 

 

 

Autor: Jaroslav Chudáček | čtvrtek 3.8.2017 15:03 | karma článku: 20,86 | přečteno: 706x
  • Další články autora

Jaroslav Chudáček

Oslava Silvestra v Nizozemsku

31.12.2023 v 23:20 | Karma: 20,87

Jaroslav Chudáček

Nutella je stále levnější

20.11.2023 v 18:48 | Karma: 23,91

Jaroslav Chudáček

Mužský a ženský tenis

16.7.2023 v 20:57 | Karma: 23,67

Jaroslav Chudáček

Tak máme zase letní čas.

26.3.2023 v 10:40 | Karma: 22,63

Jaroslav Chudáček

Michail Gorbačov

1.9.2022 v 14:15 | Karma: 22,56

Jaroslav Chudáček

Trapná ODS

13.8.2022 v 11:47 | Karma: 31,76

Jaroslav Chudáček

Jak se chovat v parných dnech

16.7.2022 v 12:55 | Karma: 24,49

Jaroslav Chudáček

Za Babiše bylo líp

16.5.2022 v 17:20 | Karma: 20,93

Jaroslav Chudáček

Velikonoční přání

15.4.2022 v 20:28 | Karma: 21,32
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky