Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

Testuji se cokoladou. Stale jeste cokolada nechutna jak ma byt.;-(

1 0
možnosti
PZ

Máte pravdu. Jsem nyní covid pozitivní - bez příznaků. Ale pivní test u mne funguje.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za příspěvek do diskuse.

Nechápu však, co jste přesně chtěl říci.

- "Jsem nyní covid pozitivní." Tím chcete asi říci, že při testování jste byl shledán koronavirus pozitivní. Existují však různé koronavirové testy, antigenní testy, PCR testy atd, viz například

https://cs.wikipedia.org/wiki/Testov%C3%A1n%C3%AD_covidu-19

Toto však není důležité.

- "jsem bez příznaků". Tj. nemáte horečku, kašel atd.

- "Ale pivní test u mne funguje." Zde skutečně nechápu, co chcete říct. Vidím dvě možnosti:

a. Čich a chuť jste neztratil a pivo mi voní a chutná stejně. Pak je to OK, tj. jste skutečně bezpříznakový.

b. Čich a chuť se mi změnily a pivo mi voní a chutná méně nebo jinak. Pak však nejste bez příznaků, protože se Vám změnily čich a chuť.

Předem Vám děkuji za odpověď, zda jste myslel a. nebo b. Pokud a., tak je to OK.

0 0
možnosti
Foto

Milý pane kolego blogere, všem testům se vyhýbám a jsouc důchodkyní, docela se mi daří uniknout i všem statistikám /které tím pádem jsou nepřesné/ -a na víno test máte??;-D

1 0
možnosti
Foto

Milá paní kolegyně blogerko,

Můžete se klidně testovat i vínem. Důležité je, že se testujete vínem, jež jste již vícekrát pila a jehož chuť tudíž dobře znáte a poznáte jestli Vám voní a chutná stejně jako dříve.

Stejně jako u testování pivem platí: testovat se často, ale nepřehánět to! :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem si právě teď udělal test a pivo i já jsme stále v pořádku.

1 0
možnosti
Foto

R^:-) Super, tak je to správné a tak to má být.

0 0
možnosti
Foto

Ten bych si dala líbit.;-D Možná by mi stačil i jednou za den.:-)

1 0
možnosti
Foto

A co Vám brání? Klidně se tak na Covid-19 testujte. :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a pochvalu. :-)

Jsem moc rád, že jste se zasmála.

0 0
možnosti
VV

Dekuji za doporuceni, testy s pivy Bavorskymi, Ceskymi a Saskymi mi rikaji ze jsem negativni. Dokonce i na nektera z NRW reaguji stejne.

Jen podle tech opradovych znalcu s testy pivy Belgickymi jsem asi nakazeny.

A preju at vam chutna a a cmuchne.:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a komentář. :-)

Myslím si, že k testování člověk musí používat pouze piva, která dobře zná a dovede je dobře od sebe rozlišovat.

Též Vám přeji, ať Vám chutná vše, co máte rád. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jaroslave, děkuji za možnost testu tímto přijatelným způsobem!R^:-) Přeji ti rok 22 i ty další, abys byl stále negativní, a dneska hezký večer!

1 0
možnosti
Foto

Horste díky Ti za návštěvu a komentář. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tento test patrně není určený pro ženy;-D, já bych tedy určitě neuspěla, resp. bych byla doživotně pozitivní;-)... R^

1 0
možnosti
Foto

Musela byste se testovat jiným nápojem nebo nějakým jídlem, které máte ráda, které má jasnou chuť a jehož chuť dobře znáte a poznáte.

Pokud máte ráda jablka, tak navrhuji například odrůdu Golden Delicious, viz

https://cs.wikipedia.org/wiki/Golden_Delicious

Tato jablka mají jasnou, těžko zaměnitelnou chuť. Jsou zdravá a čtyřikrát denně si do jablka můžete (alespoň jednou) kousnout.

1 0
možnosti
PK

Já piji Birell a ten má min. alkoholu a je chuťově silný. Nemá konkurenci, kdysi se tu pívával Clausthaler a to byly, s prominutím mydlinky. Horší než Pito. I Pito z pivovaru Most - známý Pitomost:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a příspěvek do diskuse. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky