Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nechci to zakřiknout, ale mohu napsat, že zhruba tři týdny po druhé vakcinaci jsem se uzdravil. Ještě jsem občas trochu unavený a více spím, ale jiné problémy nemám.

1 0
možnosti
Foto

Ve čtvrtek jdu na druhou dávku. Po první jsem byla dva dny jako po flámu v mládí, tak doufám, že si zase užiji jen kocovinu a žádné horší reakce.

1 0
možnosti
Foto

Přeji Vám, ať druhá vakcinace u Vás proběhne dobře.

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že jste dopadl tak dobře! My s manželkou máme už skoro dva měsíce dva Pfizery - naprosto bez prroblémů, ani otoky nebyly. Za to náš nejlepší přítel (7č let) s manželkou po první vakcinaci: ona kašlala a měla rýmu, on druhý den do špitálu se zápalem plic a v pátek zemřel! Děs a hrůza - nikdy mu nic nebylo, naprosto zdravý! Je nám ho hrozně líto....;-(

2 0
možnosti
Foto

To je hodně smutný případ. Váš přítel dostal taky vakcinaci Pfizer?

Reakce na coronavir a na vakcinace proti tomuto viru jsou hodně individuální.

1 0
možnosti
Foto

Já se nikde nikomu nevyhýbám a žiju skoro jako dřív, pokud to vládní omezení dovolí a nic mi není. Mám tedy za sebou jen první dávku Astry, ale myslím si, že vše je individuální. Znám lidi 70+ kterým museli říct na testech že jim něco je a potom daleko mladší v super kondici co to skutečně odnesli naplno.

1 0
možnosti
Foto

Díky za komentář.

Máte pravdu, vše je individuální.

0 0
možnosti
Foto

J89a39n 52Š38i92k

30. 5. 2021 21:06

Držte se pane Jaroslave. Hodně zdraví přeji

1 0
možnosti
Foto

Vypadá to, že agnostici a levicová liberálové to snášejí hůř než my věřící pravičáci ;-) Já mám za sebou jen první dávku Pfizera, po které mne jeden den jenom trošku bolel pravý biceps. Váš příspěvek mne ale trošku vystrašil, protože po očkování druhou dávkou mám v plánu hodně sportovních a cestovatelských aktivit. Jinak s covidem jsem žádné problémy neměl. Jenom jsem si v covidové době stačil utrhnout meniskus a aktuálně nalomit pravý prsteníček. Obé důsledkem sportovních aktivit v přírodě. V hospodě by se mi to určitě nestalo :-)

2 0
možnosti
Foto

Pro odlehčení uvádím následující vtípek.

Pacient volá do očkovacího centra: "Dnes dopoledne jsem se byl u vás očkovat proti covidu. Cestou domů jsem zjistil, že mám rozostřené vidění, které stále přetrvává. Mám s tím jít za svým obvodním lékařem nebo do nemocnice?"

Z očkovacího centra mu odpověděli: "Nikam s tím nechoďte a okamžitě se vraťte k nám. Zapomněl jste si u nás brýle."

8 0
možnosti
MB

Spousty otázek a žádné odpovědi. Pan Chudáček nebyl testován. Otázka - byl to určitě covid, co ho položilo? Jelikož pan Chudáček nemá dvojče, které by nebylo očkované (a dělalo by totéž, co on), nevíme, jak by to s ním dopadlo bez očkování. Otázka - nakazil se zvenku, nebo to byla reakce na očkování? A tak bych mohl pokračovat stále dál (paní Bošková tak činí, díky!!!).

Prostě je ta viróza geniálně zkonstruovaná...

Panu Chudáčkovi přeji brzké uzdravení!

2 0
možnosti
Foto

I35v63o 51C40i23l32i81c37h

30. 5. 2021 13:15

Držte se a ať jste brzy zase fit!!!

2 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky