Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaroslave, přeji dostatek mozností na pohyb, já se o to také snažím. Ať nám to už umožní zítřejší neděle:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Horste díky za návštěvu a komentář.

0 0
možnosti
VV

Vite pane Chudacku ona ta tloustka je relativni. Kdyz se kdysi ptali präsidenta Bayern München zda jeho objem pasu nesouvisi s jeho oblibou sampanskeho dostalo se jim odpovedi - volne prelozeno: vite pane redaktore u nas v Bavorsku je muz bez poradneho bricha mrzak.

0 0
možnosti
PK

Ano, ano už Hippokrates tvrdil, že strava je nejlepší medicínou a koneckonců vidím to na vnoučatech.....maso moc né, ale ovoce a zelenina (a tý čoko.....) spousta, v příštím životě budu jistě veterinář a vegetarián, je to jistý;-DR^

2 0
možnosti
Foto

V původní verzi článku jsem omylem vložil link na neodemknutý článek. Diskutér Ivo F. Cilich mě na to upozornil. Chybu jsem nyní opravil a teď se snad odemčený článek zobrazí každému.

1 0
možnosti
Foto

Podle pana profesora jsou nejzdravější lidé v Rusku. Ono tam stačí i jedno jídlo na dva dny a tak. ;-D

0 0
možnosti
MK

iDnes Premium nemám a článek se mi neodemkl. Ale nevadí mi to. Dokážu si dost dobře představit o jakých principech pojednává a já tyto principy dodržuju. Věkem už patřím do covidem ohrožené skupiny, ale nemám z něj nejmenší obavy.

Na pohyb si vždycky čas najdu a moc nerozumím vrstevníkům, kteří hekají při každém pohybu. Je mi jich líto a mohou si za to většinou sami. Nevím, jestli budu na světě déle než oni, ale určitě si to mnohem lépe užiju.

Dopoledne jsem dal pěšky 27km a pak jsem si dal opulentní oběd s krásným pocitem, že si ho zasloužím. Dva půllitry k němu rovněž. Teď si odpočinu a zítra si to zopakuju.

4 0
možnosti
Foto

Mně je již 73 let a stále se snažím dostatečně se pohybovat. Běhat již nemohu, tak dělám skoro každý den bez ohledu na počasí minimálně půl hodiny nordic walking. Pouze, když celý den hodně prší nebo fouká velmi silný vítr, tak procházku venku vynechám. Snažím se to dohonit alespoň pohybem doma.

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
Foto

Díky za příspěvek do diskuse, s kterým zcela souhlasím, a za sdělení, že se Vám článek neotevřel. S tím jsem více méně počítal.

V mém blogu jsem to nejpodstatnější z článku shrnul v jedné větě: "Důležité je se nepřejídat, pestrá strava a dostatečně se pohybovat." V diskusi pod tím článkem to někdo shrnul lidově a ještě stručněji: "Více běhat a méně žrát". :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky