Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Užitečný blog - já měl 73 v červnu, snažím se žít jak v blogu uvedeno - ale zima je vždy poněkud kritická (omezení většiny aktivit - letos navíc i v létě minimálních...) Snad se to zlepší!R^

0 0
možnosti
PC

"Mládí není věk, ale duševní stav." J. W Goethe

1 0
možnosti
Foto

Ještě jednou všem děkuji za příspěvky do diskuse. Překvapilo mne a potěšilo, že článek byl kladně přijat. V

3 0
možnosti
Foto

J63i36ř42í 94K74i76n77d47l

29. 11. 2020 10:55

Věk je pouhé číslo.

1 0
možnosti
Foto

Pěkně nadsázka. Kalendářní věk jistě není až tak moc důležitý.

0 0
možnosti
RP

Velkou výhodou stáří je pokud jste zdravý, jste pánem svého času.A dokážete spoustu situací řešit díky životním zkušenostem s nadhledem, hormony máme už vybouřene:-). Prostě si na něj zvyknout a mít ho rád.

2 0
možnosti
VF

Jenom jedno + nestačí! :-) Mám stejnou zkušenost (ať to nezakřiknu).

2 0
možnosti
Foto

J37o86s90e45f 40B40á29r38t25a

29. 11. 2020 9:57

Ve stáří je dobré mít v blízkosti upřímného člověka. A to já mám - tříletého vnuka.

2 0
možnosti
Foto

R^ Toto předposlední umění se dá ještě v pohodě zvládnout. Jak ale zvládnu umění odejít, to nevím...

2 0
možnosti
MB

Jako důchodce s oblibou říkám, že mám mega životní objev ! Nic jsem neobjevil - vše nahrazuji pojmem, obeznámit se ... ! Věk umožňuje pohled zpět, pak vidím :

Pubertu - potřebu, vše měnit k lepšímu. Skoncovat s brzdiči - rodiči ! Je třeba s nimi cloumat, proč to nevím - Nicméně vím, že je to potřebné ! Hurá na ně ! ...

Poznání, že dítě nejlépe své rodiče pochopí tím - až se samo rodičem stane ! Neuvěřitelný výron sebereflexe, ba studu - Proč jsem jim tropil ostudu ...?

Vlastní rodičovství - Podstatné přeskupení hodnot ! Děti kupředu - sebe dozadu! Vůči vlastním rodičům, dohnat - co se ještě dá - Všechno si říci, omluvit se, podporovat ... Fantastické besedy na pivě s otcem, pochvala koláče maminky ...

Propracoval jsem se k poznání - Osobně nespatřuji smysl života v jeho nějaké samoúčelné dlouhověkosti. Snažím se a snad se mi to i podařilo - Nalézt rozumnou odpověď na otázku - "A proč jsi člověče vlastně žil ? Co sis od toho vůbec sliboval" ? Zpětným pohledem mi i docvaklo, že jsem veliké štěstí ! Já strávil dětství v naprosto normální rodině ! Neúnavně bonmotující otec - např. "Neženil jsem se proto,a abych se rozvedl" ... !

Tak jsem jej tedy následoval. Dnešní pohled, na obě dospělé dcery - VŠ, s vlastními byty bez dluhů a pomocí soudruhů - To je můj opravdu bažící pocit smyslu. Jednoduchý a mnohde tak složitý model - Spokojené děti = Spokojená žena = Spojený muž = Spokojená rodina. Pravda, nějakou dobu trvalo, než-li to člověk objevil. Já - Nic neobjevil - Obeznámil se ... ! Přeji vše dobré BM ... :-)

4 0
možnosti
PK

Jasan, nejlepší je být duševně stále v předškolním věku a občasné varování lékařů, no holt se to musí přežít...;-DR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky