Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J14o61s67e15f 50B16á74r30t62a

12. 11. 2019 9:39

Doporučuji spray na hubnutí. Jak se používá? Zmáčknete a 20 minut běžíte.

1 0
možnosti
Foto

R^;-D

Díky za další dobrou radu.

0 0
možnosti
Foto

Díky. Jsem rád, že jste se zasmála. :-)

0 0
možnosti
MB

Naprosto nechápu, proč, v té omšelé zahradě chcete ničit ten nejkrásnější květ ? Velké břicho patří k českému muži - Jako k velbloudovi hrby. Pravda, pod ním mnohdy ticho a pak se i nad výsledky hrbí ! (No co by - V mládí Erotik, na stáří Prostatik). Pak tedy - jedlík ! Vy budete zřejmě i lakomý ! Já jsem obětavec, nelením a mnohde šmejdím - hledám laskominy dcer! Skrýše již znám, konzumuji, (nechutná mi to), a tak je chráním před obezitou ! Případné, nemístné poznámky na tvar dutin břišní, proč? Poukazuji naopak, na svou chudobu a Nutriční nedostatečnost - Viz děti z Biafry ! Váš fígl na ledničce je mi na prd - Blbě vidím a kdo by v noci brýle lovil ? Jdu najisto - Bílou, chladivou krabici nahmatám - Nemohu se mýlit a započnu bílit ... ! :-)

1 0
možnosti
Foto

Názor, že člověk má hodně sníst ráno a večer pak má jíst málo, jsem dávno překonala. Ráno nejím vůbec nebo málo, protože právě ráno se organismus nejvíce čistí a příjem potravy je pro tělo v tuto dobu další zátěží. Večer se ovšem najím, chodím spát s plným žaludkem. Praktikuji to tak dlouhé roky a v pohodě, netloustnu.

1 0
možnosti
Foto

R^;-D

Paní Černá, děkuji za návštěvu a nesmírně Vám děkuji za tento komentář. Toto téma by bylo na velmi dlouhé povídání. Tak jen stručně.

Můj názor je, že je to velmi individuální. Sám jsem byl od mládí zvyklý na poměrně vydatné snídaně, brzkou večeři (kolem 18:00 hodin) a pak už (moc) nejíst. Býval jsem ranní člověk, tj. před 11:00 jsem chodil spát a v kolem 7:00 jsem vstával.

Před lety jsem měl pár let francouzskou přítelkyni. Ta, stejně jako mnozí Francouzi, moc nesnídala, mívala dobrý, zpravidla teplý oběd (na oběd mají Francouzi, například na univerzitách a v úřadech, často dvě hodiny volna) a teplou často i pozdní, vydatnou večeři s několika (lehčími i těžšími) chody. Když jsem jí řekl, že její snídaně za nic nestojí, tak mi odpověděla, že Francouzi takto žijí, že to není špatné a basta. Snídal jsem si s ní nadále po svém a ona snídala nadále také po svém. Obědvali a večeřeli jsme po francouzsku. :-) Moc se mi to líbilo. Mimochodem ty francouzské večeře trvají zpravidla dlouho, je několik chodů a lidé se mezitím baví a pijí víno. Kulturní Francouzi rádi jedí, ale nepřejídají se, a rádi pijí, ale neopíjejí se, určitě ne moc. Ve Francii se mi vždy moc líbilo, kvůli kultuře, jazyku a způsobu života. Teď jsem tam však již deset let nebyl. Myslím si však, že v jistých vrstvách se tam styl života moc nezměnil.

0 0
možnosti
DT

:-) To by u nás asi nešlo, jsem si jistá, že by tam někdo fixou připsal ta dvě slova co začínají na "f" a na "y":-).

2 0
možnosti
Foto

;-D

Dano, díky Vám za návštěvu a komentář. :-)

0 0
možnosti
MP

Já s Vámi plně souhlasím. Byl by ale dobré podpořit vyznění článku fotografií "po" :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem to zkusil (opravdu!). Stáhl z netu, opatřil nezbytným titulkem a vytiskl na barevné tiskárně. Visí tam jako živá, cení zuby, je to dost děsivé.

2 0
možnosti
Foto

Mezi diskusními příspěvky pod článkem o Grétě a o tom, jak její fotku používají v boji proti plastovým kelímkům a vidličkám v Izraeli (nevím však jistě, zda při této akci v Izraeli nejde o recesi), se objevil tento komentář:

"Dat jeji fotku k cukrence, nepujdou do ni ani mravenci. Neuveritelne zly a nenavistny pohled."

2 0
možnosti
PK

Není "angličtější" - How dare you... Kdysi jsem se to tak učil, ale nekojila mě anglická matka ...

1 0
možnosti
Foto

Díky za upozornění. Opravím to.

Nejde jen o to, že je to tak angličtější, ale o to, že Gréta řekla: "How Dare you".

0 0
možnosti
JV

Mám štěstí, že jsem celý život nikdy hubnout nepotřebovala, ale určitě přepošlu dál. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Díky za komentář, jste šťastná žena a díky za přeposlání.

0 0
možnosti
Foto

Metoda nejíst na noc funguje, otestováno. Gretu jsem zatím nezkoušel z obavy, abych si nepřivodil anorexii. R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky