Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sny se mohou plnit i v relativně vyšším věku :-)

4 0
možnosti
Foto

Máte zcela pravdu. Díky za komentář.

1 0
možnosti

R^ Suzan si občas pustím, protože mám rád tu atmosféru soutěží. Stejně jako ona, překvapí svým vyspělým zpěvem i ti pod patnáct. Také jsem zpíval ( a vyhrál oblastní STMP v Ostravě, pak v Praze ve sboru)) a přiznám se, že v tom brouzdání po výběru se zlatým tlačítkem je tak trochu nostalgie a neškodná závist.

Díky za milé připomenutí překvapivého výkonu.

3 0
možnosti
Foto

Díky Vám za komentář. R^

Jsem moc rád, že se Vám mé připomenutí líbí. :-)

0 0
možnosti

Jak jsem ji slyšel poprvé, tak mně doslova vyrazila dech.

Jsem rád, že "nezapadla", takových lidí je dnes obzvlášť potřeba.

Děkuji za bezva článek.

4 0
možnosti
Foto

Arnolde, díky Vám za komentář.

Myslím si, že při prvním shlédnutí toho videa ohromila svým zpěvem každého. Skutečně je moc dobré, jak pro ni, tak pro nás posluchače, že nezapadla. :-)

0 0
možnosti
Foto

Situácia, kedy vybalíte z mastného novinového papiera dokonale vybrúsený diamant unikátnych rozmerov a čistoty. Lepšie sa asi ten šok popísať nedá. :-)

4 0
možnosti
Foto

:-) Díky za návštěvu a komentář. To přirovnání bych sám takto nenapsal, ale dobře chápu, co chcete říci.

Britky jsou často zvláštní ženy. Potkal jsem jich pár, které vzhledově nevypadaly moc přitažlivě, ale byly to velmi fajn a povahově silné ženy.

0 0
možnosti

To video znám, párkrát jsem si ho pustil. Nádherný moment, ten krátký záběr na obecenstvo, které mělo nejdřív strach z jejího zpěvu a to překvapení. Tady ještě jedno dojemné video, kde zpívá mladý bezdomovec v 'Korea má talent':

https://www.youtube.com/watch?v=y4CBLVNG2Q4

3 0
možnosti
Foto

R^:-)Díky za návštěvu a komentář.

Toho mladého Korejce jsem si také pustil. R^

0 0
možnosti
Foto

Je dobře, že takoví lidé jsou. Nastavují zrcadlo našim představám a zažitým stereotypům. Díky za připomenutí.R^

10 0
možnosti
Foto

R^ Plně souhlasím. Musíme se naučit správně oceňovat, vzhled člověka na jedné straně a jeho povahu, schopnosti a dovednosti na straně druhé.

3 0
možnosti
Foto

Jaroslave, děkuji za Váš blog o pomíjivosti krásy těla, o kráse ducha, lidské píli a zdravotní anomáli, o povrchnosti současné lidské společnosti (omlouvám se, mám ve zvyku číst mezi řádky...:). Pochopitelně video mne dojalo k slzámR^:-)V

3 0
možnosti
Foto

R^ Díky za přečtení a moc pěkný komentář.

Mezi řádky čtete správně. Nechtěl jsem to napsat příliš explicitně. Jako matematikovi mi například vadí, že ještě před dvěma sty lety byli vědci přepláceni, aby šli někam pracovat. Například Kateřina Veliká přetáhla vynikajícího švýcarského matematika a fyzika Leonharda Eulera do Petrohradu. Dnes se fotbalové kluby za milióny eur přetahují o napomádované fotbalisty. Ne že by se mi pěkné fotbalové utkání nelíbilo a dobrým fotbalistům jejich platy a odměny přeji. Proporce jsou však ztraceny. Mimochodem, například Ronaldo je nejen dobrý fotbalista, ale umí se též výborně koncentrovat. To co dělá před pokutovým kopem, to je vlastně meditace.

2 0
možnosti

:-)............Já jsem ten záznam na netu viděl, to bylo pro mně, jako amatérského muzikanta neskutečné! Nádhera, měl jsem na zádech husí kůži z toho prožitku, což se i stává málokdy. Díky za připomenutí ! R^R^R^

4 0
možnosti
Foto

R^ Také jsem to při prvním shlédnutí podobně prožíval.

0 0
možnosti

Děkuji Vám za moc hezký blogR^:-). Susan Boyle - to je prostě něco úžasného. Právě tuhle píseň si docela často pouštím v jejím provedení a vždy se obdivuji kráse toho hlasu a pěveckého projevuV.

7 0
možnosti
Foto

Díky za pěkný komentář.

Já nejsem velký milovník muzikálů. I když některé, jako například filmové zpracování My Fair Lady se mi moc líbí. Občas jsem nějaký muzikál, díky přítelkyním :-) shlédl i v divadle.

Susan Boyle jsem objevil až letos, náhodou na YouTube. Má skutečně parádní hlas a vynikající pěvecký projev. Ač je vlastně často nejistá, tak na pódiu to zvládá a vypadá sebejistě jako silná osobnost. Silnou osobností vlastně i je, jinak by nezvládla, to co v životě zvládla.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS