Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mate to tam pekne, co to je zvlastni druh lekniua co unese i ptaka? :P Diky za fotogenickou kocicku a prima denV

1 0
možnosti
IL

I64v61a41n75a 21L91a27n66c34e

29. 7. 2019 14:37

Krásné místo k žitíR^R^R^

1 0
možnosti
VV

Musim napsat, ze jste mne zklamal, ocekaval jsem:https://www.youtube.com/watch?v=rSXMsAOUfhc

ty tisice tulipanu.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Hezký fotoblog, malebný rybníček. Když k tomu potkáme příjemnou lidskou bytost, pak je to opravdová pohoda.:-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak Soňo. Díky za návštěvu a přeji Vám pěkný zbytek léta.

0 0
možnosti
Foto

Jaro je u mě nejkrásnější roční období. I když léto a vedro, co k létu patří, mám také ráda. Ta fotka rybníka je taková zvláštní, moc pěkná. A ten keř se zapáchajícími květy, není to kalina? Oj cvěťot kalina v polje u ručja... Děkuji, pane Jaroslave, za zpříjemnění dnešního večera!

1 0
možnosti
Foto

Díky za komentář. :-( Rádo se stalo.

Ano, je to kalina, už jsem to v blogu doplnil.

Také mám jaro rád. Obzvláště, když je pěkné počasí. Příroda začne bujet atd.

Léto mám také rád. Delší velká horka, nad 30 stupňů však nesnáším. To se někam schovám.

Podzim mám také rád. Obzvláště dříve se mi líbilo, že je to vhodné období na studium a na práci. Teď jsem v důchodu. Koncem jara a v létě jsem se do studia a práce někdy musel nutit. Procházky v listnatém lese na podzim jsou nádherné.

Pravou zimu mám také rád. Dříve jsem často lyžoval. Zima, stejně jako podzim jsou vhodná období na práci doma a v kanceláři. Když jde člověk ven, tak se prostě musí vhodně obléci.

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, to je nádherný fotoblog a pěkné povídání, máte to tam pěkně zelené. U nás nyní začíná být velmi vyprahlá země a nezelená tráva. Pejskaři si rádi povídají, a to je fajn. Jsem pejskař „z rodinných důvodů“ (dceru mám na studiích, a tak její pejsek je teď především můj ;-))R^.

2 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a pěkný komentář. :-)

S těmi pejskaři máte pravdu. R^

1 0
možnosti
TG

:-)Moc krásný! Dokonce se při pohledu na Vaše fotografie i lépe dýchá v těchto dusných dnech.....

2 0
možnosti
MP

R^ Hezké. Ten vodní pták je lyska černá ( a její vzácnější příbuzný slípka zelenonohá ). K čápům se přimotala jedna volavka popelavá. Smrdící keř je zřejmě kalina a ten růžově kvetoucí sakura.

3 0
možnosti
Foto

Super, díky za komentář a doplnění informací. R^ Pro jistotu to ještě zkontroluji na Wikipedii a až budu mít čas, to v blogu doplním.

1 0
možnosti

Jaroslave, mám tyhle přírodní blogy moc ráda. Ta orchidej je úžasná.

A každá fotka jiná, a jedna hezčí než druhá.

Ti čápi jsou moc pěkní. Mám je moc ráda.

Ten framcouzský buldoček bývá hodně milý pes. Ale...je to díky krátkému čenichu slintoš, a taky má ten čenich extrémně citlivý. Nesmí se do něj uhodit. Má pak prý problém.

Díky za "zelený" blog!

3 0
možnosti
Foto

Marie, máte pravdu. Teď, když to píšete, tak si vzpomínám, že paní říkala, že to je francouzský buldog. V blogu časem doplním.

1 0
možnosti
Foto

R^Hned se v tom dusnu cítím příjemněji, tak nějak jarně.:-)

5 0
možnosti
Foto

Milá poznámka. pane Jene - k věci. U nás také dusno, ale už začíná pršet. Snad se ochladí... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky