Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

R^Kdo ví jaké chemtrails p. Trčálek používá.

0 0
možnosti
Foto

Tento blog mi byl stažen z hlavní stránky. Informoval mě o tom administrátor blogů Karel Boháček:

"Ahoj Jarku,

články o jiných blogerech a o úrovni jejich psaní na hlavní stranu blogu iDNES podle kodexu blogera nepatří, proto jsem Tvůj článek přesunul pouze na Tvůj osobní blog.

Za administraci blogu Karel Boháček"

Odpověděl jsem takto a čekám na odpověď:

"Karle,

Díky Ti za správu. Jak to, že Trčálek může psát na hlavní stránce o jiných blogerech (Šichtářová, Větvička) a mně článek o něm přesouváte na osobní blog? Oplatil jsem mu jen stejnou mincí. Navíc, je přece jasné, že, to co píši, nemíním vážně, že jde o ironii.

Díky Ti za odpověď.

Jarda Ch."

1 0
možnosti
Foto

Karel Boháček mi odpověděl následovně:

"Ahoj, Jarku,

zcela upřímně říkám, že neznám žádný článek pana Trčálka, který by byl pouze o nějakém blogerovi a úrovni jeho textů. Zkus pohledat a poslat mi odkaz, který článek máš na mysli. Osobně si myslím, že najdeš pouze články, kde zmíní nadpis článku nebo jméno někoho, na co reaguje...ale zbytek článku je naprosto vlastní tvorba, povídková tvorba s postavami pojatá ironicky, sarkasticky. Nicméně, jak říkám, pošli článek, který máš na mysli, já se rád podívám.

A je vcelku jedno, zda v pointě Tvého článku jde o ironii nebo to myslíš vážně. Článek od Tebe přesně odpovídá tomuto začátku odstavci kodexu blogera, cituji:

"na titulní stranu nepatří například úvahy o jiných blogerech a úrovni jejich textů, stížnosti na diskutující, oznámení o tom, že bloger končí s psaním, interní debata týkající se výhradně Blog iDNES.cz a podobně. (Blog reagující na téma, jež nastolil ve svém článku jiný bloger, je naopak žádoucí, a na titulní stranu patří)"

, texty pana Trčálka vesměs odpovídají naopak tomu, co je citováno v závorce.

Karel"

Na to jsem odpověděl takto:

"Karle, Díky za Tvé vysvětlení. Striktně vzato je chápu a akceptuji vaše rozhodnutí.

Měj se, Jarda"

0 0
možnosti
Foto

Máte částečně pravdu, ovšem podle mého pozorování jsou spíše těmi chemtrailsy postižení někteří komentátoři pod jeho blogy.

A pod jinými taky. ;-D

1 1
možnosti
Foto

:-)

Nemůžeme však vše svádět na chemtrails. Hloupí a velmi pracovití lidi existovali vždy.

1 0
možnosti
Foto

Vždycky mě spolehlivě pobaví výroky a argumenty některých kritiků blogů pana Trčálka. Vaše hodnoceními přijde poněkud méně legrační o to více však hloupé. Řekl bych, že pan Trčálek je jedním z mála vskutku originálních autorů na tomto blogu. Přijde mi smutné, jak jsou oblíbeny plytké, pořád na jedno brdo se opakující výtvory autorů, jako je paní Šichtařová, a jak je opomíjen co do čtenosti pan Trčálek, případně jak absurdní hodnocení mohou jeho články dostat od lidí neschopných napsat byť jen trochu smysluplný a zajímavý blog.

4 2
možnosti
Foto

Nesouhlasím s Vámi.

Články Karla Trčálka nejsou plytké, ale dle mne soudí spíše o jeho pomatenosti. Možná je velmi chytrý, vidí podivnosti na tomto světě, až se z toho pomátl.

1 2
možnosti
AM

A49d64a36m 49M33a54l38ý

27. 7. 2019 11:46

Pro hlupáka, každý hloupý

2 1
možnosti
MP

R^ Ještěže se smí psát jen 2 články denně. Včera večer to tu vypadalo, že z úleku z Trčálkových článků ( 17:36 a 19:12 ) už tady nikdo normální publikovat nebude. :-)

P. S. Občas se trefí dobře. Ovšem více slušnosti a sebereflexe by mu prospělo. Stačilo by občas psát sám za sebe.

2 0
možnosti
Foto

Z části s Vámi souhlasím.

Jeho styl psaní je však dle mne hodně divný.

2 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky