Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bylo by to hezké, ale nesmíme zapomínat na to, že dnes je 1.dubna - APRÍL. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Však oni toho využijí. Mně se líbí předseda britské dolní sněmovny, třeba jak volá "quiet, pleas". Dnes večer na závěr jednání prý zvolá "Apriiiiil". ;-)

2 0
možnosti
Foto

Tím bude myslet: brexit byl apríl.

0 0
možnosti
Foto

Málem jsem naletěla, pane Jaroslave... Jako za mlada :-/ - kdysi mě starší spolužáci 1.dubna poslali do školní dílny nechat svařit lupénkovou pilku. A jako děcka na Slovácku - jsme na apríla 1. posílali někoho mladšího do krámu koupit i 20 deka semtele, anebo jsme na list papíru napsali "Na prvního apríla nesu vám kus papíra... Bože, já jsem vůl, vemte na mne hů" .a přišpendlili mu to dotyčnému na záda. To bylo radosti..;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

:-) Mirko, děkuji Vám za návštěvu a komentář.

0 0
možnosti
Foto

A paní Mayová to možná s tím brexitem vyřeší - až máji... Nějak to ti Britové překombinovali... ;-)Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky