Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem tu tiskovou konferenci viděla celou v přímým přenosu a souhlasím s Vámi.

1 0
možnosti
Foto

:-) Díky Vám za návštěvu a komentář.

0 0
možnosti
Foto

Píši tady o složitém vyjednávání o míru na Korejském poloostrově a právě na mne před zalogováním do Windows vyskočily fotky z Mezinárodního parku míru Waterton-Glacier, viz

https://www.bing.com/images/search?q=Waterton-Glacier+International+Peace+Park&setlang=nl-nl&mkt=nl-nl&FORM=EMSDS0

https://cs.wikipedia.org/wiki/Mezinárodní_park_míru_Waterton-Glacierc

0 0
možnosti

Super profi život, jsem vždy rád, když Čech uspěje na mezinárodním poli byznysuR^

2 0
možnosti
Foto

Díky za ocenění.

Snadné to však vždy nebylo. Mohlo to být i lepší, udělal jsem jak v osobním, tak v profesionálním životě pár chyb. Vlastně však jen jednu závažnou chybu v osobním životě. S tím se však již nedá nic dělat. Musím to nyní brát takové, jaké to je. Ani nevím, jak by to dopadla, kdybych se někdy v něčem rozhodl jinak. Je mi již 70 let, jsem celkem zdravý, udržuji se a stále mám plány do budoucna, ale začal jsem i věřit na osud. V každém případě člověk může rozvíjet jen to, co geny a výchovou získal, využívat toho s kým se setkal a co poznal atd. Jinými slovy: snažit se, ale nic nelámat přes koleno a předně pokud možno šťastně žít.

Měl jsem dobré rodiče, zdědil jsem naštěstí dobré geny, potkal jsem v životě dobré lidi i dobré učitele, pražský Mat-Fyz na kterém jsem studoval byla a stále ještě myslím je dobrá škola.

Také je důležité minulost nezapomínat, z ní se poučit, ale dívat se především do budoucnosti. Totéž vlastně řekl na té tiskové konferenci i Trump, že se USA i Severní Korea musí soustředit na budoucnost a netrápit se tolik minulostí, ať už byla jakákoliv.

Podobnou věc řekl Nadal, poté co myslím již podesáté vyhrál Roland Garros: Důležité bylo dobře trénovat a během utkání žít v současnosti a rychle vypustit z hlavy minulý game, tj. netrápit se ani vlastními chybami.

Moc se mi líbí a fandím Ester Ledecké. Ta "jen" dělá to, co umí a ji baví a dělá to, jak nejlépe umí. Narodila se do vhodné rodiny, která jí dala podmínky a například to nutné vyjednávání za ní dělá její tým.

Mějte se dobře a buďte šťastný.

1 0
možnosti

Clovece vy toho s tim setkanim nadelate. To ut je davno minulosti, dnes hybou svetem spalene Zemanovy trenyrky.

Podivejte se kolik clanku je o tom zde, ktera ceska media o tom informuji a srovnejte zda je dnes jeste nekde Donald a Kim. ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

:-) Dlouho jsem to odkládal, ale nakonec jsem se na ten článek i video v něm vložené podíval. Můj komentář je stručný: trapné, trapné a trapné. Rv

1 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky