Diskuse

Blatouchy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné blatouchy....ty jsem už roky neviděla. Kdysi rostly na všech mokrých místech...ještě do práce mi je nosila uklízečka....z Bohatic...Děkuju za hezkou podívanou...R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo. :-) Já děkuji za návštěvu a pochvalu. :-)

0 0
možnosti
Foto

jaro je asi přibližně všude stejný...teda v našen pásmu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, díky Ti za návštěvu a komentář.

Máš skoro pravdu. Záleží však nejen na zeměpisné šířce, ale také na nadmořské výšce a vzdálenosti od moře. Nizozemsko je jen o něco severněji než Česko a leží u moře, má tedy přímořské podnebí na rozdíl od Česka, které má podnebí vnitrozemní. Moře tlumí výkyvy, v létě ochlazuje a v zimě otepluje.

Měj se a přeji Ti pěkný zbytek jara a celé léto na motorce. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Děkuji za milé fotky, jaro se letos vytáhlo se svojí krásou. :-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu a pochvalu fotek.

Jaro letos přišlo rychle, jak v Česku tak zde, a byla to a stále ještě je skutečně krása. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Moc hezké, právě včera jsem je u nás se zalíbením prohlížela. Taková nostalgická vzpomínka z dětství.

2 0
možnosti
Foto

S tou nostalgickou vzpomínkou na blatouchy z dětství to mám podobně. Mládí jsem prožil v krásném městě Bělé pod Bezdězem, obklopeném lesy, a u rybníka tam rostly blatouchy. :-)

Také tam bylo a stále vedle rybníka je pěkné přírodní koupaliště, kdysi napájené z Hlučovských pramenů, nyní bohužel z potoka. Tam se dalo dobře plavat a chodily tam hezké dívky. :-)

0 0
možnosti

Díky. Blatouchy jsou moje oblíbené... u nás na vesnici bylo jedno místo, které jezdila obdivovat i kamarádka z Prahy. Ale od loňska záhadně zmizely...V

1 0
možnosti
Foto

Díky Vám za komentář. Blatouchy se vyskytují u rybníků často a jsou krásné. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a pochvalu. Příroda - obzvláště za pěkného počasí - je často krásná. I když toto není čistá příroda, ale park. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^karma a paleček za nádherné fotky plné jarní atmosféryR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a pochvalu. Jsem rád, že se Vám fotky líbí. :-)

0 0
možnosti

Nádherné! Zrovna se tam chystáme. Není to v parku v Groningenu?:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že se Vám fotky líbí. :-)

Je to v malém parčíku mezi obytnými domy ve Voorburgu, kousek od Haagu.

0 0
možnosti

Jaroslave, tak to je moc povedený jarní blog!

A Holandsko a kytky? Jedno jsou:-D

Díky moc za tu krásu!

1 0
možnosti
Foto

R^ Marie, jsem moc rád, že jsem Vás potěšil. :-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné fotky, ještě navíc vystihují i naše počasí:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a komentář.

V takovém počasí je radost chodit venku a fotit. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS