Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tohle budu muset probrat s chlapama v hospodě:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Správně děláš Jaromíre. Tuto věc není možno brát na lehkou váhu. ;-)

0 0
možnosti
TB

Takže ten článek je apríl? Radši se ptám, protože kdyby to psal někdo z těch pár místních Hornerů, tak to bude myšleno smrtelně vážně.

1 0
možnosti
Foto

Srdečně Vám děkuji za Váš dotaz. Udělal jste mi radost. Článeček jsem nenapsal špatně. :-)

0 0
možnosti
PK

Já si moc pšát být ta bavorská kluk s kratkyma kalhoty a pak už já budu vice rozumět ta mentalita od Angela...;-D;-D;-DR^

4 0
možnosti
JL

hm......jisté je, že Kartágo musí být zničeno

0 0
možnosti
SM

Karma. Dnes bolo málo srandy. A všetko najlepšie ku Dňu vtákov. Ale vy, ako vidím, ste svoje krídla už roztiahli.

2 0
možnosti
Foto

Není to žádný jinotaj, že?

1 0
možnosti
Foto

Karma. Přiznám se, že jsem to zpočátku zbaštil. To víte, senior.

Ale, co se Německa týče, tak můj kamarád, vzdělaný a sečtělý vědec Honza Kozák (věk: senior+10), ještě za "totality" říkal, že Němci vždy měli silnější měnu, než Češi.

A ještě perlička: S Honzou jsem byl v týdnu před 17/11/1989 v Západním Berlíně a Honza říkal, že se v práci (Geofyzikální Ústav ČSAV) vsadili, kdy padnou komunisti a on si tipL: DO KONCE ROKU 1989.

3 0
možnosti
Foto

1989 je v kabale perfektní číslo. 1 + 9 + 8 + 9 = 27, 2 + 7 = 9. ;-)

Když moje babička počátkem padesátých let nadávala na komunisty, tak ji dědeček utěšoval slovy, že komunisti (u moci) příští zimu nepřežijí. Dědeček bohužel zemřel v šedesátých letech a komunisti vydrželi u moci až do roku 1989.

1 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky