Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mimořádná osobnost. R^ Škoda, že se nedočkal doby, kdy bude lidské vědomí možno uchovat v nějakém AI systému.

2 0
možnosti
Foto

Howking se narodil 18. ledna 1942, 300 let po smrti Galilea Galilei (18. ledna 1642), a zemřel 14. března 2018, v den pí, 139 let po narození Einsteina (14.3.1879).

Náš kolega blogger Libor Čermák (mimochodem některé jeho články se mi líbí a považuji je za zajímavé, jiné považuji za zábavné) má jistě radost, toto přece nemůže být náhoda. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji všem, kteří přispěli do diskuse. :-)

0 0
možnosti

Už je to hodně, ale hodně dlouho, co jsem vyhrál knihu "Stručná historie času"... Doma jsem nad ní ohrnul nos... přece byla "jen" o nějaké fyzice a tak šla hluboko do hloubi knihovny... Jenže mi po nějaké době začalo vadit, že mi v knihovně leží knížka, kterou jsem nečetl... a tak jsem jí jeden večer otevřel... a i když s pauzami, prokousal jsem se až k jejímu závěru. A po čase opět a opět... Už to pro mne přestala být knížka o "nějaké fyzice", stala se knížkou pro mne plnou divů, které dostávají mé myšlení do jakési schizofrenní situace, kdy můj mozek mnohé z toho, co pan Hawking napsal, odmítá, ale zároveň si uvědomuje, že je to nejspíš pravda. Dnes už "Stručná historie času" spolu s "Velkolepým plánem" neleží někde zapadlá v knihovně... Pěkně si lebedí vedle Tolkienova "Silmarillionu" a i když s největší pravděpodobností nikdy stoprocentně nepochopím o čem všem táto kniha je, tak bych Vám pane Hawkingu chtěl poděkovat, že jste mi, absolutnímu laikovi a ignorantovi, pootevřel nový pohled na svět, který má pro mne nádech jakési kombinace fantasy a sci-fi... Budiž Vám země lehká...

1 0
možnosti

Jaroslave, moc pěkná vzpomínka a pocta Stephenu Hawkingovi.

Díky!

2 0
možnosti
Foto

R.I.P. vekému vědci a člověku 20. století.

1 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky