Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sedum čtenářů okomentovalo článek. Všichni poznamenali, že taková studená voda není nic pro ně.

Ani jeden z nich nenapsal, že obdivuje odvážlivce, kteří se na Nový rok překonali a do studeného moře ponořili. To mne trochu překvapilo a dokonce i mrzí.

0 0
možnosti
Foto

Jak nemá voda alespoň pokojovku, tak má smůlu :-)

Tak hodně zdraví, štěstí a úspěchů PF 2018 [>-]

1 0
možnosti
Foto

R^Když jsem v Scheveningenu byla naposled, to bylo jaro, byla tam hrozná zima a fičel ledový vichr. Představa, že bych se šla koupat... brrr. Díky za fotky a do nového roku jen to nejlepší a trochu tepla.:-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, díky Vám za přání.

0 0
možnosti
Foto

Zima by mi byla uz jen pri pohlednu na ne ;-D

0 0
možnosti
Foto

Až Vám v létě bude horko, tak si tento blog můžete prohlížet znovu. Vyjde Vás to levněji než zapínat air conditioning. ;-)

0 0
možnosti

J95i64ř21í 15U59r26b32a97n

1. 1. 2018 19:41

Jestli se tam ponořilo 10000 lidí, tak tu vodu mohli docela ohřát, pak bych se tam lehce smočil i já ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D

Když oni se tam ponořili jen na chvíli. ;-( Tím tu vodu asi moc nezahřáli. Navíc, před tím čekali na startu a už byli dost prochladlí. ;-) Ale každá troška tepla se počítá a je dobrá.

Možná bychom měli vytvořit skupinu chytrých Čechů a do Severního moře 1. ledna vstoupit jako tuleni těsně vedle sebe, abychom se tak navzájem zahřívali.

1 0
možnosti
Foto

Aj...je mi zima jenom ty fotky vidím....ale jestli to deset tisíc lidí baví, tak to už je nějaká motivace přidat se, co? R^R^

1 0
možnosti
Foto

Z Vás asi nikdy polárnice, natož polární liška nebo lední medvěd nebude. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jardo možná bych se ponořil, alke už nevynořil:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Já bych se o to teď už ani nepokoušel.

Myslím si však, že ponořit se je těžší než se vynořit. Pokud bych se ponořil, tak bych pak jistě rychle vynořil. :-)

Díky Ti za návštěvu a komentář.

0 0
možnosti

PF 2018 ,já jsem tam kdysi byl, na jaře ,jeli jsme na kole z Haagu,do kopce a pak trochu z kopce.Bylo dost zima, malí kluci ale hráli na pláži fotbal, bosky.

Na to novoroční ponoření bych si asi netroufal, měl bych strach, že mě to klepneR^:-P

2 0
možnosti
Foto

Díky za reakci.

Já bych novoroční ponoření do Severního moře teď už také nezvládl.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS