Diskuse

Jaroslav

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den pane Jaroslave, zdraví vás také Jaroslav. Jen k té variantě jména Slávek: já jsem Jaroslav a všichni mi vždycky říkali Jardo nebo Járo. A můj otec je taky Jaroslav a tomu zase nikdo neřekne jinak než Slávku nebo Slávo. Dřív byl asi Sláva častější.

0 0
možnosti
Foto

Také Vás jmenovče zdravím a děkuji za příspěvek do diskuse.

Je možné, že dříve byl Slávek nebo Sláva jako domácí jméno a jméno mezi přáteli pro Jaroslava častější.

0 0
možnosti

Pripojuji se ke gratulaci. zrovna koukam jak se dostat na byvale spoluaky a pokusit se je svolat k vyrocni slezine. Ve tride jsme meli jaroslavy jenom dva.ale zaroslav zato 8.

1 0
možnosti
Foto

Díky za přání.

Včera jsem přemýšlel nad tím kolik znám Jaroslavů, kolik Jaroslav a jací jsou to lidi. Vzpomněl jsem si na několik Jaroslavů, ale pouze na 3 Jaroslavy. Došel jsem tedy k závěru, že Jaroslavů je asi více než Jaroslav. Třeba se však mýlím.

0 0
možnosti
Foto

Jaroslav je pěkné jméno - ale ten Chudáček (příjmení) se k tomu podle mne moc nehodí. Za to Vy ale nemůžete... :-)R^

0 1
možnosti
Foto

Není to sice krásné příjmení, ale je to mé ctěné příjmením, které bych za žádné jiné nevyměnil. Lidí s příjmením Chudáček je na světě poměrně málo. Chudáčci kdysi byli zemané na Plzeňsku, asi nebyli nejbohatší anebo měli jiné problémy. :-) Část rodu se přestěhovala do Brna, kde se z nich stali obchodníci. Pravděpodobně pocházím z této větve.

Znáte historii jména a rodu pantlíků? Jak k tomu jménu přišli?

0 0
možnosti
Foto

R^A přání všeho nejlepšího k svátku.

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že se Vám článek líbil a děkuji za přání.

0 0
možnosti
Foto

hezké jaro a hezkou oslavu,... a i jinak všechno nejlepší, Jaroslave:-).

1 0
možnosti
Foto

R^ A vše Nej JaroslaveR^

1 0
možnosti
Foto

Na začátek článku jsem přidal video písně "Dům, kde jsem vyrostl(a)" v podání Francoise Hardy.

1 0
možnosti

Moc hezké! Dík.

Doba F.Hardy, S.Vartan, J.Holidaye, a dalších byla skvělá. Bohužel, teď nějak Francie hudebně stagnuje. Škoda.

1 0
možnosti

Jaroušku, tak ať máte hezký, svátkový, tedy sváteční den!:-))

A stálé zdraví!

1 0
možnosti

Přeji Gerárdům vše nejlepší. Ať máte sluníčkový den, plný kavárenského pohody. Nebo se mějte, jak chcete:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za přání.

Mám se jak chci, jak dovedu a jak můžu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak jdu na tvé zdraví oslavit jaro. R^

A takhle vypadáš v arabštině

https://translate.google.com/#en/ar/jaroslav

(doslova Džárusiláf) :-)

2 0
možnosti
Foto

Jo a ještě bych připomenul známý matematicko chemický rébus z gymplu: :-)

10^9 Cu

1 0
možnosti