Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ano...takhle jsem si první pokračování představoval.:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu. Jsem rád, že jsem potěšil. :-)

0 0
možnosti

To jsou ale nádherné skvosty. U mě vede už od minulého blogu ten první - Landlauet. Velký krasavec, a to z vnějšku, ale i vespod či uvnitř. Je na něm vidět nádherná práce. 

Díky moc za možnost nakouknout do muzea. Už se těším na další.:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Díky. Elektrický Landaulet se mi také moc líbí.

2 0
možnosti
Foto

Pavle, díky Ti za návštěvu a komentář. Není zač, rád jsem tento blog napsal. Bydlím nedaleko muzea, vstup mám díky muzejní kartě zadarmo a tak jej občas navštívím. Zaparkuji v čtvrti za muzeem a pak do muzea parkem dojdu, takže to spojím s procházkou. Nedaleko vedle muzea je příjemná kavárna. V hlavě mám již několik dalších fotoblogů o různých autech a typech aut v tomto muzeu. Nafoceno mám již dost. Jediný problém je si na blogování udělat dostatek času, tento problém asi znáš. Napsat odborný fotoblog zabere více času než politické pojednání nebo si jen na něco zanadávat.

Jako jediné české auto tam mají Tatru 87:

http://www.louwmanmuseum.nl/Ontdekken/Ontdek-de-collectie/tatra-87

Podstatné zlepšení elektromobilů proti počátku minulého století není jen v autech, to je stejné pro auta se spalovacím motorem, ale v bateriích, které byly a jsou stále velmi těžké. Do moderních baterií na 1 kg se však vejde mnohem více energie a dojezd aut nyní je tedy větší. Moderní elektromobil Tesla je parádní auto. Dá se koupit i za bitcoiny. :-) Kdybych byl bohatší, tak bych si Teslu asi koupil. :-) Mám rád čistá a tichá auta.

1 0
možnosti
Foto

Tento příspěvek patří níže pod příspěvek Pavla Vrby.

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave no nádhera. Prostě člověk by řekl, že dnes se něco vynalezlo a ono to je tady už dávno. Každopádně díky za přiblížení těch krásných skvostů:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Vkládám ještě jednou, systém to vložil špatně.

Pavle, díky Ti za návštěvu a komentář. Není zač, rád jsem tento blog napsal. Bydlím nedaleko muzea, vstup mám díky muzejní kartě zadarmo a tak jej občas navštívím. Zaparkuji v čtvrti za muzeem a pak do muzea parkem dojdu, takže to spojím s procházkou. Nedaleko vedle muzea je příjemná kavárna. V hlavě mám již několik dalších fotoblogů o různých autech a typech aut v tomto muzeu. Nafoceno mám již dost. Jediný problém je si na blogování udělat dostatek času, tento problém asi znáš. Napsat odborný fotoblog zabere více času než politické pojednání nebo si jen na něco zanadávat.

Jako jediné české auto tam mají Tatru 87:

http://www.louwmanmuseum.nl/Ontdekken/Ontdek-de-collectie/tatra-87

Podstatné zlepšení elektromobilů proti počátku minulého století není jen v autech, to je stejné pro auta se spalovacím motorem, ale v bateriích, které byly a jsou stále velmi těžké. Do moderních baterií na 1 kg se však vejde mnohem více energie a dojezd aut nyní je tedy větší. Moderní elektromobil Tesla je parádní auto. Dá se koupit i za bitcoiny. :-) Kdybych byl bohatší, tak bych si Teslu asi koupil. :-) Mám rád čistá a tichá auta.

1 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky