Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslím, že jste vybral téma, které je věčné. Pro mě je otázkou, zda to co se děje je zákonité, a nebo je něčím či někým řízené? (viz zániky civilizací)

Ale blog je to vynikající. Konečně smysluplná a obohacující diskuze.R^

4 0
možnosti
Foto

Skutečně jde o "věčné" téma, věčné ve smyslu: trvající tak dlouho, jak dlouho tu budou žít lidé a zůstanou lidmi.

Spíš si myslím, že je to zákonité než někým řízené, ale nevím to vůbec jistě.

2 0
možnosti

:-)R^...a jelikož je problém v lidech...rovnice nemá řešení.

4 0
možnosti
Foto

:-) Díky za návštěvu a komentář.

Zatím to tak skutečně vypadá. V každém případě řešení si lidé musí nalézt sami.

1 0
možnosti
Foto

Jo, lidé se vždycky sdružovali, což sice přineslo mnohé úlevy a výhody, ale bohužel se vyskytli i jedinci a později celé skupiny, které se naučily žít na úkor ostatních.

Inu, jak říká jedno indické přísloví: "ten samý klíč který otvírá brány nebeské otvírá také vrata do pekla" :-)R^

5 0
možnosti

P69e47t92r 98S30k28á20c15e10l

28. 1. 2015 22:43

Moudré přísloví, díky za ně. Vlastně dokládá pravdivost jiného - na světě že jsou dvě tragédie: Jedna že lidstvo stále něco chce a druhá nastává, až to dosáhne!

1 0
možnosti

P33e57t85r 52S93k75á65c55e93l

28. 1. 2015 22:04

Kdo je připraven, není překvapen (říkal náš GŘ). Takže o Bohu se dozvíme minimálně pět minut po své smrti. Tak pravila na svých seminářích jedna moudrá profesorka.

0 0
možnosti

P90e25t94r 67S52k81á59c36e51l

28. 1. 2015 22:09

„Mé náboženství sestává z pokorného obdivu neomezenéhovyššího ducha, který se odhaluje jako drobné detaily, které jsme schopnipostřehnout svou chatrnou a vetchou myslí.“ » Albert Einstein.

Pokud by někdo z přítomných ateistů v diskuzi chtěl obhájit svoje stanovisko, ať ví, s kým má tu čest se názorově poprat...R^

1 0
možnosti

"Nikdy se již nedovíme, jak by vše dopadlo, kdyby Adam obětoval na stvoření ženy více než jedno žebro." - podle dobře informovaných pramenů to bylo takto:

Hospodin se zeptal Adama: "Adame, proč jsi tak smutný? Copak ti není v ráji dobře?"

"Je tady dobře, Hospodine, ale trápí mě, že jsem sám."

"Dobrá, mohu ti dát nádhernou, chytrou a pracovitou společnici, která pro tebe bude sbírat potravu. Bude se starat o tvoje děti tak, že ani jednou k nim nebudeš muset v noci vstávat. Až vynalezneš šaty, tak ti o ně bude pečovat. Bude s tebou vždy ve všem souhlasit a kdykoliv se nechá snadno rozvášnit. Bude Tě milovat od rána do večera."

"A kolik by mě taková žena stála?"

"Jednu ruku, jednu nohu a jedno ucho."

"To je moc velká cena, Hospodine," přemýšlí na hlas Adam.

"A co bych mohl dostat za jedno žebro?"

4 0
možnosti
Foto

:-) Už jsem to někde četl a stále se mi to moc líbí. Třeba to není ani daleko od pravdy. :-/

0 0
možnosti
Foto

Naposledy jsem něco s Bohem četl  od Hanse Hermana Hoppeho jeho kniha se jmenovala Demokracie, Bůh který selhal.

1 0
možnosti

P16e29t55r 34S31k14á82c48e88l

28. 1. 2015 22:11

Bůh nikdy nelhal, natož aby selhal. Na rozdíl od lidí. Více viz na http://www.hcjb.cz, píšu jim o vysvětlení např. pojmů z Bible, postojů lidí k odlišným vrstvám populace, apod.R^

0 0
možnosti

Víc než Bible mě oslovila Bhagavad Gita, ta je o vylepšení osobního profilu. Proč jenom mi po přečtení různých výroků z Bible, popisujících boha, naskočí hned myšlenka "bože, to je rouhání!"? :-)

2 1
možnosti
Foto

Bhagavad Gitu jsem si přečetl. Jistě to je zajímavá kniha. Vede člověka k tomu, aby se zbavil přehnaného osobního ega. člověk klidně může dále dělat mnoho z toho, co již dělá (V tom však vidím problém, i když chápu, že to často jinak nejde, pokud člověk chce přežít), ale měl by to dělat ne pro sebe, ale pro boha Krišnu. . Již si přesně ten příběh z B...Gity nepamatuji, kdy někdo Krišnovi říká, že u nich mezi sebou válčí bývalí přátelé a příbuzní, a ptá se Krišny, co má dělat. Krišna mu odpoví, ať válči též, ale ne pro sebe ale pro mne Krišnu, já Tě povedu. To se mi nelíbí. Třeba to jen dostatečně nechápu. Viděl jsem jedno setkání mezi Hare Krišnovci a tradičnějšími hinduisty. Ti tradiční západním Hare Krišnovcům vytýkali, že Hinduismus a Vedy neznají a že Bhagavad Gita ani nepatří k základní Védickým knihám. Hinduismus by byl na hodně dlouhé povídání, do toho se teď pouštět nechci.

Křesťanská idea lásky má jistě v sobě hodně dobrého. Tu Hinduismus nemá.

Přeji Vám dobrou noc.

0 0
možnosti

Zajímalo by mne, jestli už jste začal číst Nový Zákon. Tak až ho dočtete, bude některé z nás zajímat, na co jste přišel. ;-) Píšete, že jste programátor, dokážete si představit, že by program, podle kterého funguje vesmír, vznikl evoluci? ;-DR^R^

0 0
možnosti
Foto

Díky za příspěvek do diskuse.

Programátor nejsem. Dva roky jsem sice programoval. Informatik je však mnohem širší pojem než programátor, byť programy jsou velmi důležitá část informatiky.

Nový Zákon jsem četl. Přečetl jsem ho celý a některé části dokonce několikrát. Vlastně i Bibli jsem si přečetl celou.  Bibli by si dle mne však měl přečíst každý, patří k naší kultuře. Byl jsem několik let - i v dospělém věku - praktikující katolík. Bibli jsem však v dospělém věku nikdy nebral doslova ale jako symbolické koncepční vyjádření mnoha věcí. Jako dítě jsem věřil skoro všemu, jen to obětování Krista se mi jako dítěti nelíbilo a pak chodit každou neděli do kostela. Ritus obětí pochází z doby kamenné a železné. Abraham byl podle Bible také ochoten obětovat svého syna Izáka. Dokud mu Bůh neřekl, že ho jen zkoušel.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS