Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Santorini je krásné. Tak hezké vánoce.

Taky jsem si naordinoval vánoční klid. :-)

2 0
možnosti
Foto

Správně děláš Jane.

Také Ti přeji pěkné vánoce a mnoho radosti v blogování v příštím roce. R^

0 0
možnosti

Jardo tvůj úklidový blog má vysokou informační hodnotu a může být užitečná pro mnoho čtenářů. Zejména o Photogallery ;-) Snímky ze Santorini jsou pěkná vzpomínka. Když jsem byl v řeckých Mykénách, tak mne fascinovaly stavby, které prokazatelně nebyly opravovány a ty zdi byly vytvořeny za krále Menelaa, o kterém psal Homér. Budeme se těšit na blogy o kosmologii i jiná další témata. Pěkný závěr Adventu - Vánoce i celý rok 2015 v pohodě a ve zdraví.R^

1 0
možnosti
Foto

Mirku, díky Ti za návštěvu a komentář.

Jelikož jsem na blog již několik měsíců nic nenapsal, tak tímto blogem především svým známým zde na blogu a pravidelným čtenářům chci dát vědět, že jsem si dal na chvíli blogové prázdniny, ale že jinak je se mnou vše celkem vpořádku, až teda na to uklízení, které mě zase tak moc nebaví. Snažím se k tomu však přistupovat pozitivně. Na Cluster Maps vidím, že můj blog stále občas někdo navštíví.

O kosmologii bych chtěl napsat jeden až dva hodně populární články. Všiml jsem si zde na blozích a hlavně na technetu, že se tu o ní občas píše a diskutuje. Někteří čtenáři však neznají a nechápou některé základní a dost jednoduché pojmy, což je vidět v některých diskusích. To by myslím šlo do jisté míry jednoduše objasnit, kdybych o kosmologii napsal jednoduchý shrnující článek. Snadné to jasně napsat asi nebude, je to pro mne však především otázka času na psaní.

Dále, v televizi, na internetu a na youtube teď sleduji záležitosti o superprostoru a paralelních prostorech. To jsou velmi zajímavé i když velmi spekulativní věci. V tom chci své znalosti ještě prohloubit a pak o tom něco napsat.

Též Ti přeji pěkný závěr adventu a veselé vánoce. Počátkem nového roku se snad zase ozvu.

0 0
možnosti
Foto

Na tenhle kousek země mám nádherné vzpomínky, Jarku...dík za jejich připomenutí :)

1 0
možnosti
Foto

Karle, díky Ti za příspěvek do diskuse.

Nebudu se indiskrétně vyptávat, jaké vzpomínky. Pěkně tam však je. Líbí se mi tam klima, architektura i pobřeží. Jsou tam prý i velmi zajímavé vykopávky. Ty jsem však neviděl, byl jsem tam příliš krátce. Připlul jsem tam jen na jeden den lodí z Iráklionu z Kréty. Nejznámější místa jsme však autobusem za ten den projeli. A se shora do Firy jsem sjel po schodech na oslu. Byla to hloupost, jistě jsem se na něm necítil a oslíka mi bylo líto. Také se bál a nechtěl dál, ale člověk, který ho vedl ho popoháněl. Člověk však jednou musí zkusit skoro všechno, tak jsem jednou jel na oslu. Po druhé bych to neudělal. Na koni jsem také pár let jezdil a to se mi líbilo mnohem více.

Před těmi zhruba 3.700 lety, když vznikl vulkán a původní ostrov Théra zanikl, to tam muselo být velmi zajímavé. Byl to prý jeden z nejsilnějších sopečných výbuchů známý člověku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky