Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Škoda, myslím, že jak Nizozemci, tak Němci se už těšili. :-) Ta oranžová by tomu finále dala ten správný šmak.

1 0
možnosti
Foto

Díky za komentář. Máte pravdu, mnoho Nizozemců a asi i Němců se na vzájemné utkání ve finále těšilo. Argentinci však zachránili Nizozemsko před debaklem s Německem a dalším velkým  zklamáním. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Dík za náhled do tulipánového zákulisí - no, vlastně spíš do zámezí. R^

Těšil jsem se na finále Holandsko-Brazílie, tak ho holt budu mít už v sobotu...

1 0
možnosti
Foto

Brazílie dle mne zatím moc pěkné hry na tomto MS neukázala a obávám se, že tomu tak nebude ani v utkání o třetí místo.

Jistě ukáží hodně hraných i nehraných emocí, jak hráči tak diváci. Rv

0 0
možnosti

Nechme se Jardo překvapit jak skončí zápas. Bohužel platí pravidlo, že zápas skončí tak - jak si přeje rozhodčí. Doufejme, že Arien Robben nebude přehánět své padání v blízkosti protihráčů. Je to jistě vynikající hráč a nemá zapotřebí předstírat, že byl faulován jak sám přiznal. Produktivita Argentiny není nijak gólově vysoká, a tak očekávám remízu 0:0 a prodlužování 2 x 15 minut. Možná rozhodnou až penalty. Hlavně to hezky oslavte předem ;-) V roce 2000 jsem přjel na Mistrovství Evropy do Nizozemska a už u hranic měly krávy na sebe navlečené oranžové dresy. V novinách s vlámštinou byl obrovský český nápis " Vítejte v jámě lvové" , protože Česko tehdy hrálo první utkání s Nizozemskem. Rozhodla penalta italského rozhodčího Colliny. V hledišti se nám oranžově oblečení domácí fandové omlouvali, že penalta neměla být. Ale byli rádi, že vyhráli.8-o R^ Karma článku.[>-]

1 0
možnosti
Foto

Tehdejší utkání Česka s Nizozemskem si dobře pamatuji. Penalta byla asi přísná, ale přestupek našeho hráče v pokutovém území byl zbytečný a hloupý. Tahal protihráče za tričko a ještě tomu tam, kam se ten protihráč potřeboval dostat, ale nedostal. :-) Den po utkání mi ředitel firmy, kde jsem tehdy pracoval, omluvně řekl, že Nizozemsko je bohatší země než Česko (komerčně pro FIFA tedy důležitější, a to dle něj asi mělo vliv). Navíc Nizozemsko hrálo doma. Collina byl pak v NL populární. V televizi tu o něm odvysílali dokonce celý pořad, jaký je vynikající rozhodčí.

1 0
možnosti
Foto

Holanďané měli výborné úvodní zápasy a Němci zase ten poslední. Ale nesmí se nechat ukolébat snadným včerejším vítězstvím. Brazilská obrana měla třicetiminutový výpadek a ten rozhodnul o výsledku. Se soupeři jako jsou Němci se nedá podcenit ani minuta, každou chybu dokáží potrestat.

Jsem již mnoho let německý fanoušek, k nemalé radosti mé rodiny, ale včera jsem si přála, aby již té kanonádě bylo konec, aby se kanárkům podařilo uhrát důstojný výsledek. Pohled na plačící diváky jasně ukazoval, co pro ně tato krutá porážka znamená a že nikdy nebude zapomenuta.

Přeji jim tedy, již za ten dobře připravený průběh MS, aby z boje o třetí místo vyšli vítězně a svým krajanům tím přiložili alespoň malou náplast na jejich fotbalová srdce.V

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, Holanďanům vyšel hlavně první zápas, a to druhý poločas v něm, s dosud úřadujícím mistrem světa Španělskem a též druhý zápas.

Němci zaváleli včera proti Brazílii, Brazílie však hrála včera hodně špatně. Zbytek turnaje však také moc neválela. Brazilčanů mi až tak líto není, že prohráli. Spíš mi je líto těch lidí v Brazílii, kteří fotbal berou příliš vážně, a ne toho, že prohráli. Chápu však, že pro některé lidi v Brazílii a nejen v Brazílii je fotbal jedna z mála věcí, z které mohou mít radost. I když si myslím, že je to spíš jejich osobní problém. Brazílie je krásná a v mnoha směrech bohatá země. Lidi by dle svých schopností měli uchopit své příležitosti a ne se tolik koukat na tu čutanou a být závislý na výsledcích fotbalových zápasů.

0 0
možnosti

J51a37n 74S86a39m94e79k

9. 7. 2014 18:34

Ahoj Jardo, zdravím do Scheveningenu. Holanďani na to kápli, tak ať jim to předzápasové slavení vydrží až do neděle.

1 0
možnosti
Foto

Díky za pěkné přáni a taky Tě zdravím. :-)

0 0
možnosti

Od finále Německo - Holandsko uteklo už 40 let, ale pamatuju se na něj dost dobře. Na výsledku nic nespravedlivého nevidím. Podle předchozích zápasů byli Holanďané favoritem, ale ve finále lepší rozhodně nebyli. Ukolébalo je rychlé vedení dólem z penalty v 1.minutě a než se nadáli, tak prohrávali. A navíc Gerd Müller je jen jeden a je to Němec.

1 0
možnosti
Foto

Máte asi pravdu, to utkání jsem neviděl. Holanďani se však cítili ukřivdění. Nejen, že během turnaje hráli lépe, měli Neeskense, Johana Cruyfa atd. PRÝ je v utkání s Němci nějak poškodil rozhodčí, nevím jak.

Navíc, pokud si to vyprávění Holanďanů dobře pamatuji, tak před utkáním vyšly v nějakém německém bulváru fotky holandských hráčů na koupališti hotelu, kam ne na jejich žádost přišly lehké pěkné ženy. Ty fotky se dostaly k manželkám hráčů a těm pak prý hráči večer a noc před utkáním s Německem telefonicky museli vysvětlovat, že s těmi ženami nic společného neměli, že si je tam nepozvali. Byl to možná psychologický boj některých německých mědiíí proti "vynikajícím nizozemským fotbalistům" (oni tehdy hráli skutečně dobře). To nedovedu posoudit. Připadá mi to však směšné. Byl jsem ženatý a po rozvodu měl přítelkyně a nedovedu si představit, že by mi některá z nich při spatření takových fotek v bulváru dělala scény. Mé přítelkyně věděly jaký jsem. Nejsem však profesionální fotbalista. :-D To je dosti jiné milieu.

0 0
možnosti

Jaroslave, že Nizozemci slaví napřed, to dělají moc šikovně, protože každý fotbalově vzdělaný Angličan ví, že : Football is a simple game. Twenty-two men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win. jak říkal Gary Lineker. I přesto přeji vašim Nizozemcům hezkou oslavu.

1 0
možnosti
Foto

Oni si Nizozemci to oslavovování předem skutečně pěkně užívají. Před lety jsem v jedné čtvrti narazil na terase restaurace na v oranžovém oděné Holanďany pijící pivo a zajídající je něčím. Dal jsem si také pivo a zeptal jsem se jednoho z nich kdo mistrovství vyhraje? Odpověděl mi, že Nizozemsko. Když jsem se na něj nedůvěřivě podíval, tak mi řekl, že třeba ne, mrkl trochu okem a dodal: vždyť je to vlastně jedno. :-)

1 0
možnosti

P26e31t54r 17T29o26m46e73k

9. 7. 2014 16:15

A nějaká mýšlenka by nebyla ?

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS