Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krom vhodně upraveného prasátka, přidejte pár cigaret a trochu chlastu. Budete spokojený a zdravý.

1 0
možnosti
Foto

Alkoholu si občas dopřávám, vlastně skoro denně, např. sklenku vína k jídlu. A v zimě si občas dám i sklenku tvrdšího před jídlem či po jídle anebo jen tak. Z českých tvrdých alkoholů piji jen samé velmi zdravé, např. Becherovku a Magister. Koňak a whiskey mám taky rád.

Nekouřím a ani jsem nikdy nekouřil. Kdysi přítelkyně mé matky mě matce chválily, jak jsem hodný/dobrý, že nekouřím. Matka jim na to odpověděla, že je to taky moje jediná dobrá vlastnost. :-) Tak si ji snažím si zachovat. :-)

0 0
možnosti
Foto

jsem ženatý a jím živočišné tuky....tak nevím...:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, děkuji za návštěvu.

Jako cyklista pozřené živočišné tuky jistě z velké části strávíte. Manželka Vás jistě taky někdy prožene, takže strávíte všechny pozřené tuky, ne-li více. :-)

Mimochodem, dle mne a některých dietistů není konsumpce živočišných tuků nijak na škodu. Neměly by se však kombinovat s tzv. rychle stravitelnými uhlovodičnami. A asi by se měly jíst s mírou. Existují diety na hubnutí, kde se tuky (i živočišné) doporučují, jen se nesmí kombinovat se sladkými věcmi a rychlými uhlovodičnami (což jsou např. i brambory).

0 0
možnosti

Nesmíme zapomenout, že ještě existuje třetí možnost:

Veličiny  A a B spolu korelují proto, že obě závisí na nějaké třetí proměnné C, kterou jsme nevzali do úvahy.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za příspěvek do diskuse.

To není třetí možnost. Ani zde B neplyne z A. Jde jen o korelaci.

Avšak máte pravdu v tom, že tento případ, kdy veličiny A a B závisí na nějaké třetí proměnné C (nebo několika jiných proměnných) takovým způsobem, že spolu korelují, je důležitý případ. Pokud dovedeme popsat a vysvětlit tuto závislost, tak pochopíme problematiku této věci, což pro nás může mít i praktické důsledky.

1 0
možnosti

Vaše představy o metodách vědeckých výzkum jsou opravdu "zajímavé" ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS