Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Brrr sedim u kamen ale z tech otuzilcu je mi zima ;-D

0 0
možnosti

Jaroslave karma jak za pěkné dokumentární fotky, tak i za ty s krásnou oblohou a mořem na konci. Také jsem dělal víc otužování jako potápěč a chřipky se mne netkly. Podobné akce mi připomínají demonstrativní vysušování mokrých prostěradel na tělech lámů v chladném horském větrů v Himáláji. Tam si lidé dokazují, že na zvládnutí chladu mentálně mají 8-o;-) R^

1 0
možnosti
Foto

Mirku, díky Ti za pochvalu fotek i karmu.

Otužování a pohyb na zdravém čerstvém duchu lidem prospívá.

Má sestra mi řekla, že když s dětmi trávila celé léto na chalupě a ty za každého počasí běhaly venku a koupaly se v nedalekém přírodním koupališti, tak nebyly nikdy nemocné. Jakmile přijely do Prahy, tak děti občas nemocné byly.

0 0
možnosti
Foto

R^Pěkně se na to kouká doma v křesle. Vždy se u vašich fotek ve vzpomínkách vracím na místa, která jsem prošla. Do nového roku tedy jen to dobré a těším se na další fotografie.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Moc hezké fotky, to ano, ale už z toho koukání je mi trochu zima:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Díky. To si dovedu představit. Je třeba si vytrvale říkat:

- "Jsou to jen fotky, jsou to jen fotky, já tam nejsem".   anebo

- "Jsem otužilec, jsem otužilec, to je blaho". I když blaho to je teprve, když se usušíte, převlečete do suchého teplého oblečení a pak vejdete do teplé místnosti.

1 0
možnosti
AO

Nádherné :) báječné :) asi bych tak odvázaná nebyla, abych do té vody vlezla, ale po pláži bych se courala asi denně... za každého počasí.. :)

1 0
možnosti
Foto

Díky.

Za každého počasí je tam krásně, byť jinak. Jen se mi poslední dobou nelíbí, když je sucho a fouká silný vítr. To je tam pak taková malá písečná smršť. To je nepříjmné.

0 0
možnosti
Foto

Scheveningenské molo (pier) je od léta minulého roku v dezolátním stavu a proto uzavřeno. Firma "Van der Valk - Pier" zkrachovala. Molo je tedy možno za velmi nízkou částku (možná 1 euro) koupit, pokud někdo navrhne, jak jej chce obnovit. To by asi bylo velmi nákladné, protože nosné pilíře jsou poškozeny. Očekává se, že molo bude odstraněno a postaveno molo nové, možná přímo naproti Kurhausu.

0 0
možnosti
Foto

Úžasná akce a reportáž R^R^R^ Tak jak mám ve (špatném) zvyku titulek blogu jen přeletět, už jsem Vás málem chtěl pochválit za rychlost a pohotovost za fotky 1. ledna 2014 :-):-):-)

Přeji Vám vše nejlepší do Nového roku!

1 0
možnosti
Foto

Díky.

Když člověk není rychlý, tak musí být chytrý. :-) To je jako s vlaky. Pokud někudy jezdí vlaky pravidelně, např. každou půlhodinu, a vlak se trochu zpozdí, tak je možno jej a všechny následující vlaky nechat zpozdit o půl hodiny. Pak nikdo nepozná, že vlaky mají zpoždění, jen to že jeden vlak vypadl. :-)

0 0
možnosti
Foto

dobrý první den, určitě karma...i když mi je u ni zima..:-).ať jsme příští tok hlavně zdraví :-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za pochvalu. Pokud Vám je zima a jste v teple, tak si dejte svařák. :-)

0 0
možnosti
MB

Hezká reportáž! Mnoho šťastia do Nového roka!

1 0
možnosti
RR

Hezký nový rok,Jaroslave, a pěkný fotky jako každý rok. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky