Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IK

Hezke, naladove fotky.

Co me zaujalo, je ta divka. Ta je mi sakra podobna, to bych mohla byt i ja (tak na 110 %).

Dokonce i taska je moje. Co ale neni videt, jsou Schnäppchen od Bossa uvnitr. Mimochodem, akcie Hugo Boss posilila za posledni rok o 28 %. Tak treba ji nekdo ze ctenaru bude vlastnit.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za příspěvek do diskuse. Vy mi někdy dáváte zabrat. :-)

Už jsem si přeložil, co jsou Schnäppchen. Ty mě tolik nezajímají. Možná je však pro zájemce a zájemkyně, až půjdu kolem, někdy vyfotím.

Akcie Bossa skutečně posílily o 28%, to jsem si ověřil zde

http://www.finanzen.net/aktien/Hugo_Boss-Aktie

Pěkný výsledek, ale mnohem nižší než vzrůst ceny bitcoinu za rok o zhruba 5 000% (z 10 na 500 eur), viz graf vpravo dole zde

http://www.bitcoinspot.nl/menu-wisselkoersen/bitcoin-wisselkoers-euro.html Pokud jste mi, jako propagátoru bitcoinu v ČR tímto chtěla nahrát, tak Vám vřele děkuji. R^ :-)

0 0
možnosti
Foto

Dostal jsem od přátel maily, kde se pozastavují nad tím, že v Haagu je sníh, zatímco na většině míst v ČR jsou letošní vánoce bez sněhu.

Obávám se, že někteří čtenáři si jen prohlédli fotky, ale nepřečetli si text na konci článku, kde zmiňuji, že fotky jsou pořízeny 15. ledna 2013, tj. po vánocích r. 2012 (proto ještě to vánoční osvětlení), které zde mimochodem byly stejně jako letošní vánoce bez sněhu. Sněžit začalo až v lednu 2013.

Mohl bych tento text sice uvést hned na začátku článku, abych předešel "mystifikaci". To jsem neudělal ze dvou důvodů:

1. Na chvíli jsem mystifikovat chtěl. Myslel jsem si však, že většina čtenářů si ten text na konci článku nakonec přečte.

2. Domnívám se, že nejlepší je, když si čtenáři nejprve prohlédnou fotku/fotky a až pak si přečtou vysvětlení/popis k nim.

V každém případě se za toto nedorozumění omlouvám a uvádím to pro jistotu zde v diskusi na pravou míru.

0 0
možnosti
Foto

Hezká fotoreportáž, moc díky! R^R^R^ V Haagu je sníh asi taky zřídkavá věc...

Jaroslave, děkuji za vánoční přání a rád bych Vám rovněž popřál vše nejlepší, jak do svátečních dnů, tak do nového roku 2014.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za návštěvu a za přání.

0 0
možnosti
RR

R96o81m58a54n 16R83y44b24á26r

23. 12. 2013 17:02

Jaroslave, výborné fotky, máte tam pěkně až na ceny bot :)

1 0
možnosti
Foto

Romane, díky za pochvalu fotek.

Je to v ulici Noordeinde, která vede kolem paláce Noordeinde, kde pracuje královna. Je to asi nejdražší nákupní ulice v Haagu. Přesto jsem tam někdy něco, když byly výprodeje, koupil. Kvalita věcí je tam zpravidla dobrá.

0 0
možnosti
Foto

Sníh je v mírném pásmu někdy skoro všude. Jen je třeba jej vyfotit a ve vhodnou chvíli dát na blog. :-)

0 0
možnosti
OF

V Haagu jsem byl ale moc to nepoznávám, jeli jsme na kole do Scheweningen, myslím.

Bylo to i do kopce. Teď vidím , že kola jsou zasněžená. Asi se na kole moc nedá.

:-PR^

0 0
možnosti
Foto

dost dobře tomu nerozumím, Haag zasěžený a Českomoravská vrchovina bez sněhu?8-o ale i tak karma:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za poznámku v diskusi :-) i z karmu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky