Diskuse

Sochy u moře

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale jo, na to, že to je odfocené na přímém denním slunci, je to slušné. Nicméně obsahem je to dokonalé ... ta Stromoženka, jak už ji pojmenovala Tina, je opravdu parádní kousek. Snad jsem se i zamiloval ... ;-)R^

2 0
možnosti

Ano. Pro muže je tam krásná Stromoženka a pro ženy jen Cimrbusta. Zase jsme ochuzeny o možnost se zamilovat... ;-);-)

0 1
možnosti

Stromoženka pěkná! R^ a to jsem nevěděla, že tam mají taky Cimrmanovu bustu... ;-)

3 0
možnosti
Foto

Ačkoliv jsem dva roky na koleji bydlel s vášnivým cimrmanologem, tak vůbec nevím jak Jára da C. vypadal. Myslíte, že ta první busta se mu podobá? Ta druhá busta jistě ne, to je totiž očividně prázdná a dutá hlava. To je zřejmé, když se jí podíváte do očí. Ta první busta je možná také dutá, ale není to na ní vidět. :-)

1 0
možnosti
Foto

Zdá se mi to anebo některé sochy mají erotický náboj?:) Konkrétně ta na 06 a 07 ...a jinak...pro mne dobrý reportážní blog z míst, kde jsem nebyl a nikdy asi nebudu R^

2 0
možnosti
Foto

Karle, díky Ti za komentář. Přsně tak, jde mi zde o reportáž a ne o umělecké fotografie.

Socha na fotkách 06 a 07 je zajímavá. Název sochy ani výklad autora neznám. Dle mne socha asi představuje ženu jako strom života.

I když ty větve vypadají spíše jako parohy. Pak by to mohlo říkat, že ženy v moderní západní společnosti "dostaly parohy", protože muži se zde zajímají o spoustu jiných věcí a méně o ženy, erotiku a plození potomků. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky