Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky.

Píšete "hezké". Nehodilo by se však napsat spíše "krásné" nebo "nádherné"? :-) Moje zásluha to však příliš není. Byl jsem prostě v pravou chvíli na pravém místě a udělal správnou věc - fotil. Slunce stálo celkem příhodně pro focení, což mezi všemi těmi stromy není tak často. Jen ta první fotka se mi moc nepovedla, je rozostřená. Přesto jsem ji na blog dal, protože jsem chtěl mít na blogu také celkový pohled směrem na altánek. Ostatní fotky jsem v počítači skoro ani nemusel dolaďovat, jen minimálně.

0 0
možnosti

Když jsem byl v Japonsku v Kyótu, tak tam zahrady vypadaly podobně, ale především tam bylo každý den strašné vedro nad 41°C. To v Nizozemí určitě není. Zlatá mírná Evropa, zlaté Čechy obyvatelné bez klimatizace. ;-) Karma Jaroslave R^ jak jinak.

1 0
možnosti
Foto

Mirku díky Ti za příspěvek do diskuse. V Japonsku ani Číně jsem nebyl. Před skoro třiceti lety jsem však navštívil velmi rozsáhlou čínskou zahradu v San Francisku. To byla nádhera, nesmírně barevná podívaná. Strávil jsem tam několik hodin.

0 0
možnosti
Foto

Díky, krásné barvy, přírodní kompozice  R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo a díky za pochvalu. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky