Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkné fotky a celý blog. Přeji Vám do nového roku vše nejlepší a stále nové, zajímavé nápady

1 0
možnosti
Foto

Díky.

Což tož, nápady by byly. Nějaké fotky v rezervě také mám. Např. 1. ledna jsem opět fotil novoroční ponořování se do Severního moře, fotky z toho by vystačily na tři fotoblogy. Ale času mám málo.

0 0
možnosti
Foto

Krásné "vlasatice" R^ Gratuluji a do roku 2013 také přeji jen to nejlepší :-) (Jako poděkování a PF přidávám jednu bídnou fotku 

http://static.panoramio.com/photos/original/84093403.jpg)

0 0
možnosti
Foto

Je to náhoda nebo telepatie? Když jste si prohlížela můj fotoblog, tak jsem si právě prohlížel Váš poslední fotoblog a v 21:09, tudíž 8 minut po Vás zde, jsem Vám tam vložil příspěvek do diskuse.

Fotka, na kterou odkazujete, je (také :-D) pěkná. Vaši fotku jsem si stáhl, abych se podíval na její údaje. Fotila jste ji s kratší expozicí, 1/2 vteřiny, než jsem fotil já, s 2ma vteřinama. Takže čáry hvězdice máte kratší. Možná jste fotila i bez stativu. Půl vteřiny se dá v ruce celkem udržet.

Já jsem fotil se stativem a celkem jednoduše přes automat: lanscape, ohňostroj (ten mimo jiné nastavuje ty 2 vteřiny) a 2 vteřiny samospoušť, aby kamera byla při focení stabilní. Drátový nebo bezdrátový spínač nemám a ani jej není možno k mému foťáku dokoupit. S tou samospouští to však byla loterie. Foťák na stativu a zoom jsem nařídil vždy tam, kde jsem čekal nějakou hvězdici a spustil jsem samospoušť. Za dvě vteřiny tam nějaká hvězdice byla nebo nebyla. :-D Když nebyla, tak jsem po stažení všech fotek fotku smazal. Naštěstí "sousedé" vystřelovaly celé série raket, takže pravděpodobnost úspěchu focení nebyla tak špatná.

Díky za Vaši fotku. Rád jsem ji porovnal s mými. Takto se člověk nejlépe učí.

Přeji Vám pěkné tůry v příštím roce a při nich alespoň trochu pěkné počasí. A těším se na Vaše fotoblogy z nich.

0 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky