Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V.Woolfová

2. 4. 2012 9:09
Musím se přiznat,

že jsem to v prvním momentu málem spolkla!-)

Moc se mi líbí Váš styl psaní.R^-)

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

2. 4. 2012 10:21
Re: Musím se přiznat,

Díky.

0 0
možnosti

mirek-storch

2. 4. 2012 0:59
Ve Hřensku se stavět asi nebude, protože zatím se nepodařilo

prosadit ani nízké jezy pro zvýšení hladiny Labe, když pro malý průtok vody není sjízdné pro nákladní lodě s větším ponorem. Bydlel jsem přes 20 let v Ústí nad Labem a jezdili tam turisté z Německa a dokonce až z Nizozemí - na svých velkých obytných lodích pro několik desítek cestujících. Možná už Holaňďané zkoumali zemi, kam by se mohli nouzově vysídlit. Ostatně v rámci EU si už v Čechách nakoupili dost pozemků. Dříve guldeny byly silnější měnou než česká koruna. Tak nakupují lacině.8-o Napsal jsem aprílově o zlevnění elektřiny a vajec v Česku.;-)

0 0
možnosti

Dalibor62

1. 4. 2012 14:38
Dobře napsaní. Málem jsem to sežral. Karma

Mě to zaujalo hlavně proto, že jsem za "totáče" pro manželku pracující v ČTK překládal články ze západních, hlavně amerických časopisů, které pokoutně pašovala domů (ty časopisy). A nejvíc mě právě zaujal gigantický projekt mobilní hráze v ústí Východní Šeldy (Osterschelde - doufám, že to píši správně).

Pak, když totalita padla, jsem byl za obchodem v Amsterdamu a schválně jsem se jel na ty hráze podívat. Ale bohužel 90% toho díla je pod vodou a impozantní dojem ze stavby je ta tam.

Jirka H.

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

1. 4. 2012 17:41
Re: Dobře napsaní. Málem jsem to sežral. Karma

Jirko, díky za pochvalu článku. Správný aprílový vtip musí mít gradaci. Začíná něčím pravdivým anebo velmi možným a na to se nabalují méně pravděpodobné až nemožné složky. Snad se mi to trochu podařilo.

Protipovodňová zábrana (přehrada) "Oosterscheldekering" je světově unikátní dílo. Je o ní mimochodem dobrý článek včetně několika fotek i na české Wikipedii, viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Oosterscheldekering

Takže o tomto díle zde nemusím psát. Jen dodávám, že pro Nizozemsko tato stavba byla velmi prestižní a nákladný projekt. Nizozemsku se všal vyplatila, protože zvýšila už tak dobrou reputaci Nizozemska ve stavbě vodních děl. Nizozemské firmy získávají v tomto oboru zakázky po celém světě.

0 0
možnosti

jsam

1. 4. 2012 12:50
APRÍL!!!!!

Vidím, Jardo, že neztrácíš smysl pro humor. Ať Ti to vydrží. Honza S.

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

1. 4. 2012 13:04
Re: APRÍL!!!!!

Díky Ti za povzbuzení a za pěkné přání. Také Tě zdravím a přeji Ti vše nejlepší.

Nemusel jsi však tak rychle po publikaci článku tu napsat, že si myslíš, že jde o apríl. Já jsem doufal, že se alespoň někdo - třeba jen naoko - chytne a rozlobeně tu napíše, o čem si to Holanďani dovolují uvažovat. Apríl se přece 1. dubna neprozrazuje. Alespoň naoko se bere vážně. A přiznej se, kdy jsi přišel na to, že jde asi o apríl? Myslím si, že to je poznat až v předposledním odstavci.

Mimochodem, první tři odstavce jsou zcela pravda. Ta zmíněná domněnka je sice má. Myslím si však, že není daleko od pravdy. Pravděpodobnost toho, že všechny zmíněné okolnosti nastanou současně je však asi hodně malá. Nulová však není. Jednou v březnu by se to klidně mohlo stát. Jakmile se k tomu bude schylovat, balím tu kufry a alespň na týden někam odjedu.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS