Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

machinist.

18. 1. 2012 10:53
Jaroslave, zase nádherný

snímek pláže, nádhera. :) moc se mi líbí.

0 0
možnosti

machinist.

18. 1. 2012 10:54
Re: Jaroslave, zase nádherný

a text, tak ten je vždy excelentní.

0 0
možnosti

mountbiker

18. 1. 2012 9:31
Podobný rybičky jsem natrefil kousek od Lago Misurina

Dal jsem si haksny chladit do vody a za chvilku do nich ďobaly rybky. Bylo to příjemný, jen se divím že to holky přežily....po tý tůře ....;-D

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

18. 1. 2012 9:49
Re: Podobný rybičky jsem natrefil kousek od Lago Misurina

Jedno moudré moravské přísloví říká: "Lidé jsou různé a povětšinou ....." Podobně je to se zvířaty, jsou různá. Hovnivárům chutná obírat se v ..... Tyto rybičky mají rády lidskou pokožku.

Získal jsem dojem, že na ty dva muže bazének s rybičkami měl dobrý vliv. Sedli si tam a klidně tam 15 minut seděli, když už si to zaplatili. Rybičky jim snědli starou kůži a možná mají na pokožku i jiný blahodárný vliv.

Myslím si, že vodu v bazénku často nevyměňují. Mně by trochu vadilo tam po jiných dávat své nohy.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS