Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kareldrabek.blog.idnes.cz

16. 1. 2012 10:09
Kdysi dávno jsem se tam omočil i já.

V říjnu, po kotníky. Ještě dnes mi při té vzpomínce zebou nohy.

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

16. 1. 2012 10:18
Re: Kdysi dávno jsem se tam omočil i já.

R^ :-)

0 0
možnosti

mirek-storch

16. 1. 2012 0:25
Pěkná propagace místní tradice ! Příklady otužilců táhnou ..

Drobné životní problémy se při stresu z chladné vody zdají malicherné. V Praze se plave ve Vltavě u Národního divadla a mostu Legií pravidelně na Vánoce. Vždy jsem obdivoval lámaistické mnichy, když na studeném větru v Himálaji sušili na svých tělech mokrá prostěradla. To jsou otužilecké zábaly. Karma Vladimíre. R^V létě jsme se koupali na stejném místě a tolik lidí tam nebylo. Venku bylo u mola pole  trampolín pro zábavu dětí a mládeže. V Česku teď padá dost sněhu.8-o

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

16. 1. 2012 9:05
Re: Pěkná propagace místní tradice ! Příklady otužilců táhnou ..

Míro, díky Ti za pěkný komentář.

Jmenuji se stále Jaroslav a ne Vladimír. Vladimír se jmenuje kolega bloger Vl. T. Gottwald. To přeřeknutí mi však moc nevadí. Karma mi od včerejšího večera nepřibyla. Pokud jsi dal hlas nějakému článku Vladimíra, tak mi to nevadí. Vl. T. Gottwaldovi to přeji. :-)  Měl bys to však napsat jemu a ne zde mně. Možná jsi mi však na karmu zde klikl již dříve a jen komentář jsi mi zde napsal až v noci na dnes. To by to nezvýšení karmy tohoto článku během předešlé noci vysvětlilo.

Měj se.

0 0
možnosti

vladimir.t.gottwald

14. 1. 2012 3:53
Dobře seřazeno!

Když už na mě začala lézt zima, zahřál jsem se u kafe!

:o)

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

14. 1. 2012 5:57
Re: Dobře seřazeno!

:-) R^

0 0
možnosti

13. 1. 2012 22:23
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

13. 1. 2012 22:32
Re: už ten první díl byl hezký

:-) Ponořilo se ve Scheveningenu do moře přes 10.000 lidí. Také se každoročně divím, kde se v Holanďanech bere tolik hrdinství. :-)

0 0
možnosti

stepulka

13. 1. 2012 21:24
Pěkný zvyk

Tak jsem si vzpomněla, jak jsme jezdili do DDR k Baltu a ten byl i v létě tak studený, že se to se zimním otužováním dalo srovnat.;-)

0 0
možnosti

viveka

13. 1. 2012 21:29
Re: Pěkný zvyk

Taky jsme jezdili :-) Ale ve windschutzu na břehu se člověk ohřál dost :-)

0 0
možnosti

ladyevil_cz

13. 1. 2012 21:23
Yep :)

R^

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

13. 1. 2012 21:37
Re: Yep :)

Díky.

0 0
možnosti

Camino.

13. 1. 2012 21:03
Nadhera,

podobne to vypadalo u nas, jak jsem jiz minule podotkla, namazala jsem se vazelinou (pak to tolik nesokuje telo) a posleze svarenym vinemR^

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

13. 1. 2012 21:16
Re: Nadhera,

Já jsem se tady ještě v zimě do moře neponořil a už asi nikdy ani neponořím.

V mládí jsem však v Čechách v létě několikrát na kánoi sjel Otavu a Vltavu až po hráz Orlické přehrady. Za špatného počasí k vykoupání se na horním toku řeky bylo také třeba jisté otužilosti. Po vykoupání má člověk nádherný pocit hřejícího se těla. To si stále dobře pamatuji. A i zde jsem viděl, jak fajn se otužilci po akci cítili.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS