Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mirek-storch

6. 1. 2012 21:04
Mám na lázně Scheveningen pěkné vzpomínky z léta, kdy voda

byla i v Severním moři v roce 2000 celkem teplá a Nizozemí pořádalo ME v kopané chlapů 8-o Tvé fotografie mi to připomněly, i když zimní počasí  a světlo je jiné než v létě. Pamatuji, že jsem tam byl jako kantor na střední škole se studenty, když se nám podařilo vyhrát v Čechách fotbalový promotion turnaj firmy CocaCola - cup.;-) Tahle "malá" firma nám sponzorovala cestu, pobyt, lístky na ME i kapesné. Byla to prima akce[>-]

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

6. 1. 2012 21:14
Re: Mám na lázně Scheveningen pěkné vzpomínky z léta, kdy voda

To věřím, že se Ti ta akce líbila.

To ME si ještě trochu pamatuji. ČR byla bohužel vyřazena ve skupině Nizozemskem a Francií, porazila jen Dánsko. Byla to těžká skupina.

0 0
možnosti
F

forEdd28.1

6. 1. 2012 17:14
hm

snaha  autora  R^ o reportaz anebo fotoreportaz s mnoha nedostatky v textu i obraze...RvRv

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

6. 1. 2012 18:19
Re: hm

Děkuji Vám za ocenění mé snahy. Pokud také fotíte a píšete a umisťujete něco na web, dejte mi prosím na to odkaz. Rád se na to podívám. Předem děkuji.

0 0
možnosti
OU

6. 1. 2012 15:02
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

6. 1. 2012 15:34
Re: hezké!

díky

0 0
možnosti
RR

machinist.

6. 1. 2012 12:45
Jaroslave,

první a poslední fotografie jsou úžasné, prostě nádhera, kdyby to bylo focené profesionálním fotoaparátem, tak je to jak od Gurského.R^

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

6. 1. 2012 13:08
Re: Jaroslave,

Machiniste díky. Jsi ke mně shovívavý.  Gurského jsem neznal, ale našel jsem si ho na Wikipedii. Dělá zajímavé fotky, asi žádné jak ty bys řekl "kýče", asi je Tvůj vzor.

Profesionální foťák koupit neuvažuji, jen lepší amaterský foťák. Kompakt mi vyhovuje, protože se mi vejde do kapsy a to i v létě do kapsy kalhot. Já totiž jen málokdy jdu někam jenom fotit. Cestuji, navštěvuji akce, a při té příležitosti fotím. Takže si teď koupím buď lepší kompakt anebo menší zrcadlovku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky