Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AAP

AndreaAnna

9. 7. 2011 21:14
:-)

No, koukám, že jsem Vás inspirovala hezky;-)

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

10. 7. 2011 12:22
Re: :-)

Jsem potěšen, že se Vám výsledek líbí. :-)

0 0
možnosti

mirek-storch

7. 7. 2011 18:26
Taky mi některé články z Ona přeběhly samovolně na idnes :-)

Stejně jako Ívl rád vzpomínám na "azurro" moře i oblohy v Cannes, Nice nebo Monacu. Tam jsme navštívili i oceánografické muzeum, ale Jacques Yves Cousteau byl tehdy na cestách a nemohl se nám podepsat. Různé země mám hodně spojené s vůněmi a pochopitelně i hudbou a písničkami. Teď jedeme do Chorvatska na Jadran a těším se na slanou vůni moře a olivovníků. Včetně dalmatských písní a melodií.;-)8-o Karma.

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

7. 7. 2011 20:55
Re: Taky mi některé články z Ona přeběhly samovolně na idnes :-)

Díky. Oceánografické museum a akvárium v Monte Carlu jsem také navštívil. Nádhera. Největší a nejhezčí mořské akvárium, jaké jsem kdy viděl. Nevím, zda má někde konkurenci, možná ano. Technicky vymakané. Je na skále u moře a nižší patra, kde jsou akvária, jsou pod zemí vyhloubené v té skále. Do akvárií cirkuluje čerstvá mořská voda.

0 0
možnosti
OU

5. 7. 2011 21:33
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

5. 7. 2011 21:54
Re: moc hezké

Libore, díky za pochvalu.

0 0
možnosti

oldiess

5. 7. 2011 16:00
trés jolie, pas mal avoiŕ une autre langue que l´anglais une

foix;-D

1 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

5. 7. 2011 16:59
Re: trés jolie, pas mal avoiŕ une autre langue que l´anglais une

Mercie beaucoup Monsieur. Le français est une jolie langue, n’est ce pas ?

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

5. 7. 2011 15:14
Dík za vzpomínku:)

Byl jsem párkrát V Nice a jednou v Cannes a Monaku...okolní pobřeží je hezké nejen na pohled první R^

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

5. 7. 2011 15:52
Re: Dík za vzpomínku:)

Rádo se stalo. Sám jsem si při vybírání a vkládání fotek také zavzpomínal.

0 0
možnosti
RR

machinist.

5. 7. 2011 13:35
Jaroslave, moc pěkný článek

:-)R^

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

5. 7. 2011 13:47
Re: Jaroslave, moc pěkný článek

Díky, také jsem se vynasnažil.  :-)

Už jsem si zvykl na editační systém zde na iDnesu, na vkládání fotek, dělání odkazů atd. Takže mi např. vkládání fotek nezabere již tolik času jako dříve a fotky jsou tam, kde chci.

0 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky