Diskuse

Aprílový vtip

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VTG

vladimir.t.gottwald

2. 4. 2011 10:23
Dobře kecá duch!

;o)

0 0
možnosti
JC

Valsoraj Kecáduch

2. 4. 2011 12:04
Re: Dobře kecá duch!

Díky. Pochvala mého psaní (kecání mám po jednom ze svých prapraduchů pouze ve jméně) mne těší dvojnásob.

0 0
možnosti
PK

kraken

1. 4. 2011 23:53
dobrý nápad, dobrý vtip,

zajímavé zpracování... jediné, co bych vytknul čistě za sebe, přijde mi to poněkud příliš prvoplánové. Ale to je jen subjektivní vkus, takže R^

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

2. 4. 2011 7:54
Re: dobrý nápad, dobrý vtip,

Máte pravdu. Prvoplánové to trochu je. Už několik dní jsem uvažoval o tom udělat na mém blogu nějaký aprílový vtip na téma euroskeptiků a "ochránců 100 wattových žárovek" atd.. Napadlo mne 1. dubna ráno publikovat zde článek o tom, že od 15:00 hodin se budou na různých místech v ČR konat demonstrace za vytvoření svobodných zón v ČR, kde nebude velký vliv EU, budou se tam smět vyrábět a prodávat 100 wattové žárovky atd. Měl jsem velkou chuť něco takového napsat. Neudělal jsem to však hlavně proto, že v ČR nežiji a nemohl bych se přijít podívat, zda tam skutečně někdo nepříjde a vyfotit to.

Byl jsem i ochoten nabídnout, že pomůžu s lobováním v EU, sice nevím jak, na podporu vzniku těchto zón. Konec konců, vždyť Indiáni mají v severní Americe reservace, tak proč by nemohli mít Češi, kteří chtějí žít se vším všudy dle svých tradičních zvykůů, reservace v EU. Vím, že pro Čechy slovo reservace by pak mělo prejorativní význam. To si možná někteří Indiáni v reservacích také myslí.

0 0
možnosti
RR

machinist.

1. 4. 2011 22:32
Jaroslave skvělé

výborně napsané. :O))R^

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

2. 4. 2011 10:07
Re: Jaroslave skvělé

Romane, Ty mě zase hecuješ a pak se možná budeš smát, jak některé lidi štvu. :-)

0 0
možnosti
MP

martini pink

1. 4. 2011 22:04
Zertik

se Vam povedl. Vypravite tak autenticky, ze by Vam clovek snadno uveril. Pobavila jsem se ale fantasticky.R^

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

1. 4. 2011 22:12
Re: Zertik

Děkuji. Vždyť já to taky skoro viděl. A při tom vidění a psaní tohoto článku jsem se smál.

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

1. 4. 2011 18:33
Džejáre:)

...sakra...ten Tvůj humor ;-) R^

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

1. 4. 2011 18:36
Re: Džejáre:)

Karle, díky. Já už se asi nezměním. 8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky