Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ladyevil_cz

18. 1. 2011 11:01
hele:)

...opět...nádhera ;-D R^ je tam R^

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

18. 1. 2011 11:04
Re: hele:)

Díky. Já jen fotil. :-)

0 0
možnosti

ladyevil_cz

18. 1. 2011 11:10
Re: hele:)

:-) já tomu nerozumím říkám upřímně...ale já vidím vždy nejen fotky, ale i cítím prostředí, neseš ho přes fotky sem:-) Proto se mi to moc líbí, prohlížet je a děkuji R^

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

18. 1. 2011 11:44
Re: hele:)

Hrál jsem si trochu na skromného, což příliš nejsem. Zdravé sebevědomí je myslím dobrá věc.

Tu poznámku, že jsem jen fotil, jsem však myslel dost vážně. Fotím rád věrně a reportážně. Foťák  nijak speciálně nenastavuji, filtry nepoužívám. Fotky v počítači dodatečně příliš neupravuji. Jen někdy udělám výřez nebo přidám TROCHU kontrast nebo trochu změním světelnost. Barvy v počítači neměním skoro nikdy, jen když se změnou kontrastu rozhodí.

Je však myslím důležité, že fotograf - byť amatérský - se vžije do prostředí, líbí se mu a má jej rád. Pak dovede správně vybrat to, co má vyfotit a přenese lásku k objektům focení na diváka. Mimochodem, nejtěžší, časově nejnáročnější a někdy až skoro bolestivý je pro mne někdy výběr fotek. Co dát na blog a co ne? Stejné je to, když chci poslat známým pár fotek. anebo si jen pro sebe pro budoucnost udělat v počítači mapu výběru fotek z dovolené.

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

18. 1. 2011 11:45
Re: hele:)

Dodatek:

Pokud se dobrému fotografovi něco nelíbí, tak to také dovede správně vyfotit, aby fotkou podtrhl to, co není pěkné.

0 0
možnosti

ladyevil_cz

18. 1. 2011 11:57
Re: hele:)

:-) Asi to je cítit z těch fotek...láska k prostředí R^

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

18. 1. 2011 12:20
Re: hele:)

Láska k něčemu a tomu co děláš je asi důležitá při každé práci.

0 0
možnosti

ladyevil_cz

18. 1. 2011 12:45
Re: hele:)

;-DTo ano;-D Jenže ty nefotíš svou práci...nebo ano? ;-) hele...já neumím chválit...líbí/nelíbí...u mě líbíR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 264
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1142x
Matematik, logik a informatik. Vystudoval na Matematicko-fyzikální fakultě Karlovy university v Praze (RNDr. a CSc.). Od roku 1977 žije v Nizozemsku. Zde pracoval ve výzkumu, jako docent informatiky na univerzitě a v softwarovém průmyslu.
Agnostik. Levicový liberál - liberál se sociálním cítěním v původním slova smyslu, tj. ne neomarxista, kam bohužel mnozí levicoví liberálové v posledních letech sklouzli.
Má rád hudbu, literaturu, filosofii, historii, vědu a sport. Mluví šesti jazyky a rád cestoval. Rád čte i píše.
Od listopadu 2012 starobní důchodce, který si - přiměřeně svému věku :-) - užívá života a dělá věci, na které dříve neměl dostatek času.
 



 

Pokud chcete vidět seznam rubrik a další informace, tak níže klikněte na "+ více".

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené články

Co právě poslouchám

Oblíbené knihy

Oblíbené stránky