Blesková zpráva: Vysoká volatilita bitcoinu se opět potvrdila

Dnes cena bitcoinu skoro na všech směnárnách/burzách stoupla trochu nad 1 000 eur. Během odpoledne se však během necelé hodiny propadla na 900 eur.  

Naštěstí jsem něco bitcoinů prodal, když jejich cena byla mezi 950 a 1 000 eury a už mi skoro nic nezbylo. Teď tedy mohu bitcoiny levněji dokupovat, což se již automaticky dle mého nastavení na směnárně stalo. Takže pro mne osobně propad není tragédie, spíš naopak. I když nevím, kdy se propad ceny zastaví a zda a jak rychle cena bude opět stoupat.

Informuji Vás bleskově, neboť jsem před několika dny napsal pozitivnější zprávu o ceně bitcoinu.

Vývoj kurzu bitcoinu můžete sledovat zde. Můžete si tam nastavit různé periody. Když kliknete na "alles", tak uvidíte vývoj ceny bitcoinu od začátku až dodnes. To stojí za to.

Má osobní rada všem čtenářům: dávejte si pozor na ženy a bitcoiny. Mají dobré stránky, je s nimi zábava, někdy však až příliš, jsou nepředvídatelné.

Dodatek. O Trumpovi někteří také říkají, že je nepředvídatelný. To dle mne však není pravda. Dělá to, co říkal a říká. Jen důsledky jeho činů je těžko předvídat. Každý však uzná, že kdyby vše bylo dobře předvídatelné, tak by na světě byla nuda. :-)

 

Autor: Jaroslav Chudáček | čtvrtek 9.2.2017 16:09 | karma článku: 17,44 | přečteno: 475x